Możesz rozwinąć temat? Nie słyszałem jeszcze o wymianie dwumasu na jednomas w JTD i TDS-ach.BogdanA pisze:Można założyć zwykłe sprzęgło i dać se luz z dwumasem jak nie ma kasiorki hihihi i też brykać będzie
Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
TDS i JTD miały 2mas od zawsze.
2.0 i 2.4 benzyna - 3 rodzaje sprzęgieł - 2 pchane pracowały na zwykłym kole , ostatnie ciągnione z 2 masą.
2.0 20V Turbo - tylko 2 mas
2.0 16V Turbo - zwykłe koło
3.0 V6 - zwykłe koło
ostatniego nie jestem w 100% pewien ale jutro sprawdzę.
2.0 i 2.4 benzyna - 3 rodzaje sprzęgieł - 2 pchane pracowały na zwykłym kole , ostatnie ciągnione z 2 masą.
2.0 20V Turbo - tylko 2 mas
2.0 16V Turbo - zwykłe koło
3.0 V6 - zwykłe koło
ostatniego nie jestem w 100% pewien ale jutro sprawdzę.

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
I o ile do JTD problemu nie ma to do 20VT dostać poza ASO lub używkami nie sposób 

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
Zgadza się - 20VT to awangarda
Wyłącznie oryginał.
Ostatnio sprowadzaliśmy z Turynu takie koło - z tego co pamiętam cena ok 2500 PLN. Boli...

Ostatnio sprowadzaliśmy z Turynu takie koło - z tego co pamiętam cena ok 2500 PLN. Boli...

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
To jeszcze nie tak najgorzej (o ile to nowy oryginał), "tylko" dobry 1000 więcej niż Valeo do JTD.
Jak pytałem u nas we Fiacie to 4000 za nowe a 2200 za regenerowane
Jak pytałem u nas we Fiacie to 4000 za nowe a 2200 za regenerowane

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
Jeśli chodzi o Ricambi Originali staramy się być konkurencyjni w stosunku do ASO.
Czasami różnice są znaczne.
Czasami różnice są znaczne.

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
Wiem, kiedyś zamawiałem nówkę stabilizator przedni 
Ale jak pytałem o dwumas i tłumiki (też do 20VT) to niestety nie udało się Wam wynegocjować lepszej ceny, może teraz już się to zmieniło...

Ale jak pytałem o dwumas i tłumiki (też do 20VT) to niestety nie udało się Wam wynegocjować lepszej ceny, może teraz już się to zmieniło...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?
FAP stosuje różne skonta - niektóre wynoszą zaledwie 10% jeśli części są nietypowe i dostępne np. w Turynie.
Robimy co możliwe by wynegocjować dobre ceny - czasami się udaje , czasami niestety nie.
Robimy co możliwe by wynegocjować dobre ceny - czasami się udaje , czasami niestety nie.
