Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Zbynek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 230
Rejestracja: 14 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Białystok

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: Zbynek » 16 kwie 2012, 11:28

BogdanA pisze:Można założyć zwykłe sprzęgło i dać se luz z dwumasem jak nie ma kasiorki hihihi i też brykać będzie
Możesz rozwinąć temat? Nie słyszałem jeszcze o wymianie dwumasu na jednomas w JTD i TDS-ach.

Awatar użytkownika
DamianS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 171
Rejestracja: 14 kwie 2012, 8:27
Lokalizacja: Bournemouth

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: DamianS » 18 kwie 2012, 21:20

TDS i JTD miały 2mas od zawsze.
2.0 i 2.4 benzyna - 3 rodzaje sprzęgieł - 2 pchane pracowały na zwykłym kole , ostatnie ciągnione z 2 masą.
2.0 20V Turbo - tylko 2 mas
2.0 16V Turbo - zwykłe koło
3.0 V6 - zwykłe koło
ostatniego nie jestem w 100% pewien ale jutro sprawdzę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: Tomzik » 18 kwie 2012, 22:01

I o ile do JTD problemu nie ma to do 20VT dostać poza ASO lub używkami nie sposób ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
DamianS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 171
Rejestracja: 14 kwie 2012, 8:27
Lokalizacja: Bournemouth

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: DamianS » 18 kwie 2012, 22:10

Zgadza się - 20VT to awangarda :) Wyłącznie oryginał.
Ostatnio sprowadzaliśmy z Turynu takie koło - z tego co pamiętam cena ok 2500 PLN. Boli...
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: Tomzik » 19 kwie 2012, 8:45

To jeszcze nie tak najgorzej (o ile to nowy oryginał), "tylko" dobry 1000 więcej niż Valeo do JTD.

Jak pytałem u nas we Fiacie to 4000 za nowe a 2200 za regenerowane ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
DamianS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 171
Rejestracja: 14 kwie 2012, 8:27
Lokalizacja: Bournemouth

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: DamianS » 19 kwie 2012, 10:39

Jeśli chodzi o Ricambi Originali staramy się być konkurencyjni w stosunku do ASO.
Czasami różnice są znaczne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: Tomzik » 19 kwie 2012, 12:55

Wiem, kiedyś zamawiałem nówkę stabilizator przedni ;)

Ale jak pytałem o dwumas i tłumiki (też do 20VT) to niestety nie udało się Wam wynegocjować lepszej ceny, może teraz już się to zmieniło...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
DamianS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 171
Rejestracja: 14 kwie 2012, 8:27
Lokalizacja: Bournemouth

Re: Kappa - czy TD i JTD ma dwumas czy też nie?

Post autor: DamianS » 19 kwie 2012, 13:06

FAP stosuje różne skonta - niektóre wynoszą zaledwie 10% jeśli części są nietypowe i dostępne np. w Turynie.
Robimy co możliwe by wynegocjować dobre ceny - czasami się udaje , czasami niestety nie.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”