Delta II - spadek mocy

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: DeviLL » 19 kwie 2007, 18:37

Mozesz bardziej wyjasnic co to jest to NTC ? :roll:

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: lancia1969 » 19 kwie 2007, 19:01

"DeviLL" pisze:Mozesz bardziej wyjasnic co to jest to NTC ? :roll:
Czujnik w którym opór spada wraz ze wzrostem temperatury :wink: b

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: DeviLL » 19 kwie 2007, 19:26

Czyli ten czujnik w glowice wkrecany ?
15 st C = 3.6 k Om
30 st C = 1.3 k Om
80 st C = 250 Om

o tym pewnie mowa ? :wink:

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: lancia1969 » 19 kwie 2007, 22:50

"DeviLL" pisze:Czyli ten czujnik w glowice wkrecany ?
15 st C = 3.6 k Om
30 st C = 1.3 k Om
80 st C = 250 Om

o tym pewnie mowa ? :wink:
Dokładnie tak - wazny bo na podstawie jego odczytu ECU reguluje częstotliwość pracy wtrysku więc sam wiesz .... :wink:

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: wujek » 19 kwie 2007, 22:57

Witam,
Częstotliwość otwarcia wtrysku jest zależna od obrotów, skład mieszanki zależy raczej od czasu otwarcia wtryskiwacza, to tak BTW.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: DeviLL » 19 kwie 2007, 23:07

Wydaje mi sie ze temp wplywa tez na ustawienie zaplonu (moze nastapic cofniecie) i stad te strzaly po zagrzaniu :wink:


PS: od jakis 2 tyg na wielu forach czytam i obserwuje takie zachowanie samochodow , dziwne to :roll:

Awatar użytkownika
Neronq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 10 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: Neronq » 19 kwie 2007, 23:30

"DeviLL" pisze: PS: od jakis 2 tyg na wielu forach czytam i obserwuje takie zachowanie samochodow , dziwne to :roll:
Niewykluczone, ze to od paliwa zalezy, ostatnio kolega pokazywal mi butelke plastikowa z benzyna ktorej uzywal do kosiarki, bajura z shela, a przez zime wytracila sie warstwa 3cm jakiegos dziwnego G na gorze ... , pewnie woda i jakis shit, 1.5l butelka i tyle w niej bylo, to az strach pomyslec co w baku sie dzieje :?
Iza GT TDi 130HP kle kle kle :D
Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF :PPP
Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: lancia1969 » 20 kwie 2007, 10:39

"wujek" pisze:Witam,
Częstotliwość otwarcia wtrysku jest zależna od obrotów, skład mieszanki zależy raczej od czasu otwarcia wtryskiwacza, to tak BTW.
Pozdrawiam
Oczywiście ,że masz racje , niemniej jednak jest to jeden ( NTC) parametr który podpowiada ECU z której częsci eproma ma sterowac Motorolą.
"Devill" pisze:Wydaje mi sie ze temp wplywa tez na ustawienie zaplonu (moze nastapic cofniecie) i stad te strzaly po zagrzaniu
.

Map steruje zasadniczo punktem zapłonu, a tak naprawde jest to funkcja ciśnienia , połozenia wału i czyjnika fazy ( wałek rozrządu) a strzały przy odejmowaniu gazu są spowodowane albo zbyt bogatą mieszanką lub za dużym odstepem (szczeliną) czujnika położenia wału (powinien byc w granicy 0,6 - 09 mm) lub zbyt duża przerwą na swiecach ( max 1,1) [/quote]

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: DeviLL » 20 kwie 2007, 17:54

Czujnik temp dobry , swiece dobre , polozenie walu itd itd dobre , a efekt ten sam :wink: Jak dzis gadalem z mechanikiem to ponoc modul/cewka moze powodowac takie zachowanie tez , czy moze nie ? :roll:

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: lancia1969 » 20 kwie 2007, 18:28

"DeviLL" pisze:Czujnik temp dobry , swiece dobre , polozenie walu itd itd dobre , a efekt ten sam :wink: Jak dzis gadalem z mechanikiem to ponoc modul/cewka moze powodowac takie zachowanie tez , czy moze nie ? :roll:
No pewnie że może , może jeszcze czujnik w aparacie , trzeba spkojnie wszystko posprawdzać.

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: DeviLL » 20 kwie 2007, 18:52

W sumie u mnie zaczely sie problemy z gasnieciem po tym jak uszczelnilem oring przy palcu zaplonowym (przestalo kapac to zaczal gasnac) , palec , kopulka , przewody , swiece zmienione :wink:
Bedzie badana tez lambda , btw czujnik stukowy chyba nie ma wplywu ? (jakby cofnal zaplon za bardzo po nagrzaniu?) :twisted:

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: lancia1969 » 20 kwie 2007, 18:59

"DeviLL" pisze:W sumie u mnie zaczely sie problemy z gasnieciem po tym jak uszczelnilem oring przy palcu zaplonowym (przestalo kapac to zaczal gasnac) , palec , kopulka , przewody , swiece zmienione :wink:
Bedzie badana tez lambda , btw czujnik stukowy chyba nie ma wplywu ? (jakby cofnal zaplon za bardzo po nagrzaniu?) :twisted:
W ciemno wymień czujnik fazy ( hala) w aparacie a szczególnie zwróć uwagę na podłącznie do wtyczki wewnętrznej i stan kabli lubi pękać w srodku w sczególnie jak pracuje w oleju - mikropękniecia :wink:

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nuova Delta Traci moc .....

Post autor: DeviLL » 20 kwie 2007, 19:15

"lancia1969" pisze:
"DeviLL" pisze:W sumie u mnie zaczely sie problemy z gasnieciem po tym jak uszczelnilem oring przy palcu zaplonowym (przestalo kapac to zaczal gasnac) , palec , kopulka , przewody , swiece zmienione :wink:
Bedzie badana tez lambda , btw czujnik stukowy chyba nie ma wplywu ? (jakby cofnal zaplon za bardzo po nagrzaniu?) :twisted:
W ciemno wymień czujnik fazy ( hala) w aparacie a szczególnie zwróć uwagę na podłącznie do wtyczki wewnętrznej i stan kabli lubi pękać w srodku w sczególnie jak pracuje w oleju - mikropękniecia :wink:
A moze aparat zmienic ? :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”