Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Moderator: giekso
Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Dawno nie byłem na forum, ale teraz już się nie zakłada wątków na nowe modele ?
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Filmowanie reklamy nowej Ypsilon:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Szczerze - stanowcze nie.
Z każdej możliwej strony wygląda strasznie.
Przód zainspirowany chyba C4 Picasso, bok Toyotą C-HR a tył nie wiem - skrzyżowaniem MiTo z Dusterem...
Może taka moda, ale jak tak to ma wyglądać to dajta żyć...
Z każdej możliwej strony wygląda strasznie.
Przód zainspirowany chyba C4 Picasso, bok Toyotą C-HR a tył nie wiem - skrzyżowaniem MiTo z Dusterem...
Może taka moda, ale jak tak to ma wyglądać to dajta żyć...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2864
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Pug z napisem Lancia.... tragedia... ale to było do przewidzenia, z europejskich marek FCA zostały tylko emblematy...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Wygląda super, choć nie ukrywam, dosyć odważnie. Od początku śledzę proces powstawania tego auta, czyli od kolejnej reaktywacji Lancii i wydaje mi się, że to bardzo dopracowany projekt, który odnosi się do historii marki, ale w subtelny sposób. Materiały mające przypominać Panno Lancia, współpraca tym razem z Cassina (w Pu+Ra HPE użyto też materiałów Poltrony Frau) i wiele innych takich pozornie drobnych elementów. Wiem też, że dla docelowego klienta nie ma to aż takiego znaczenia, ale i tak składa się to wszystko w zgrabną całość. Chcą zrobić wersję sportową, a do tego brać udział w WRC. Poza tym to znowu wskrzeszanie naszej marki, która nie jest już dosłowną kopią Chryslera Trzymajmy więc kciuki za powodzenie projektu
Lancia Lybra 2.4 JTD 2004
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Trzymajmy, dziś ludziska i tak kupują pokraki a nie auta (czytaj suviki, crossovery i inne wynalazki), więc może coś kasy to zarobi i kiedyś jeszcze doczekamy się Lancii choć wyglądającej jak Lancia, czyli eleganckiej i ponadczasowej, bo w silniki, a tym bardziej normalne silniki, już nie ma co wierzyć. Jeszcze chwila i będziemy marzyć o tym dziadowskim PureTechu, bo będą same zabawki na bateryjki. Inna sprawa, że w tym samym czasie różnej maści Johny i Petery z USA jeżdżą dalej big blockami i mówią, że 1,4 to jest dobre, ale do młynka do kawy. Zpełnie nie rozumiem dlaczego taka malutka Europa chce zbawiać cały świat jeśli w takich 2 chińskich "miasteczkach" żyje tyle ludzi co w kilku mniejszych europejskich krajach albo jednym większym...
Zastanawia mnie też czemu ten koncern dał sobie wcisnąć tego Peugeota. Już raz zrobili interes życia oddając jedne z najlepszych diesli a dostając sypiące się na potęgę skrzynie biegów i niewiele lepsze silniki 1,8 , 2,2 i 3,2... Nic ich to nie nauczyło. Sasin tam zarządza czy jak?
Zastanawia mnie też czemu ten koncern dał sobie wcisnąć tego Peugeota. Już raz zrobili interes życia oddając jedne z najlepszych diesli a dostając sypiące się na potęgę skrzynie biegów i niewiele lepsze silniki 1,8 , 2,2 i 3,2... Nic ich to nie nauczyło. Sasin tam zarządza czy jak?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Cóż, trzeba poszanować. To ma być ostatnia Lancia z silnikiem spalinowym, później tylko ten elektryczny szajs...
Lancia Kappa 2.0 V.I.S. '98
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2864
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Ten nowy Ypsilon nie ma nic wspólnego z Włoszczyzną oprócz nazwy... to już Eurovan-y miały jakąś cząstkę z Włoch, nowy Ypsilon nie ma nic...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Jaką cząstkę z Włoch miały Eurovan'y? Choć z zewnątrz Ypsilon IV projektowany był podobno przez Francuza (który zaprojektował zresztą całkiem ciekawe modele), tak wnętrze i materiały to robota Włochów. Zupełnie tak samo jak w przypadku nawet Lybry czy Thesis. Dzięki temu mariażowi z PSA jest w ogóle możliwe odrodzenie Lancii, bez tego chyba nie byłoby nawet o tym mowy. Wspólna płyta podłogowa, jak i pewnie układ jezdny to efekt cięcia kosztów, ale niestety tak wygląda dziś motoryzacja i wydaje mi się, że to naprawdę mądre posunięcie w momencie niepewnej przyszłości rynkowej Lancii.
Lancia Lybra 2.4 JTD 2004
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Eurovany miały typowo włoskie wahacze z niewymiennym sworzniem
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2864
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
https://www.autoedizione.nl/belgie-is-k ... an-lancia/
Ogłoszenie w Brukseli.
W zeszłym tygodniu firma Stellantis Belgium ogłosiła, że jest oficjalnie gotowa na premierę nowej Lancii Ypsilon. To oficjalnie oznacza powrót luksusowej włoskiej marki. Ogłoszono to podczas wydarzenia w Brukseli. Belgijska sieć dealerów Lancii będzie składać się z 10 salonów i kolejnych 13 wspierających punktów sprzedaży. Inauguracja nowego Ypsilona odbędzie się 14 lutego w Mediolanie. Rzeczywista sprzedaż wyjątkowo luksusowej, elektrycznej edycji Cassiny (zdjęcie) również powinna rozpocząć się wiosną. Jak poinformowała Lancia kilka dni temu, ten pojazd elektryczny premium można ładować za pośrednictwem Free2move Charge. Zrównoważona współpraca w zakresie konkretnych systemów ładowania w domu i miejscach publicznych. Po Belgii Lancia ponownie wystartuje także w Holandii.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Później pojedzie się do Baćki Łukaszenki i kupi normalny samochód
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2864
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Made in China
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)