Nie ten silnik, nie te tylne lampy, nie te zderzaki...
Kąski warte uwagi.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2094
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
Silnik ten co ma być czyli 2.0 8v (potem na tą 8zaworówkę szła jeszcze blacha osłonowa pomiędzy głowiczki - niemniej na poczatku chyba jej nie było i przypominał ten silnik z głowy 1.8 8v MPI i nawet chyba 1.6 8v MPI to wcześniejsze - nie milić z SPI z jedną głowiczką wałka), lampy tylne w GT były zwykłe inne były tylko w sedicivalvole czyli całe czerwone bez białych wstawek. Zderzak tył w GT ten sam co pozostałych wersjach nie pasuje mnie jednek przedni, niemniej wychodzi na to że też możne to być prawilny zderzak - jak popatrzeć na te pierwsze egzemplarze GT to właśnie maja taki tu nawet jest takie GT po kierowcy F1 - Nigel'u Mansell a to raczej nie jest dłubane auto: https://www.carscoops.com/2022/06/a-fia ... -be-yours/ potem w GT był szerokie wloty. Niemniej co by nie spekulować VIN w eper i oczom się ukazuje takie coś:
NG - TIPO 1750-2000 (1990-1993)
160.148.0.0 - 2000 MPI USA'83 DGT 5P (159A5.046)
Engine: 1270674 Vehicle: 02602164 Manuf. date: 9/5/1991
SPECIAL VERSION NO SPECIAL VERSION (LV0)
M 2000 USA'83 (M3)
V DGT (V1)
P 5 DOORS (P5)
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
O ile pamiętam to Granturismo miało czerwone lampy...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2094
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
To są właśnie lampki od sedici, zaś ten tipol to niezła zbieranina wszystkiego. Z GT to ma tylko listwę nad rejestracjąpietrek125 pisze: ↑04 sie 2023, 9:27 O ile pamiętam to Granturismo miało czerwone lampy...
20230630_211131.jpg
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2094
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
Ładny no i takie to bym brał
Re: Kąski warte uwagi.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
To jest najlepszy przykład, że Thesis jest autem w którym jakakolwiek ingerencja w wygląd, kończy się tragicznie.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
... , w tym przypadku jest pytanie czy można tę ingerencję cofnąć.pietrek125 pisze: ↑05 sie 2023, 10:08 To jest najlepszy przykład, że Thesis jest autem w którym jakakolwiek ingerencja w wygląd, kończy się tragicznie.
Pozdrawiam
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Można... wszystko można, tylk jest to kompletnie nie opłacalne... przerabiałem temat...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2094
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
co tu się staneło...adamM20 pisze: ↑04 sie 2023, 21:50... a takie też?: https://sprzedajemy.pl/lancia-thesis-2- ... nr68050285
pozdrawiam
Re: Kąski warte uwagi.
A czy ktoś z szanownego grona miał okazję kiedykolwiek mieć styczność z tym konkretnym pojazdem?
https://m.olx.pl/d/oferta/abarth-fiat-1 ... Wuldy.html
Samochód od kilkunastu lat istnieje w tej formie... kojarzę z przeszłości taki projekt z wpakowaniem silnika z integrale do budy 131...ale czy to był ten egzemplarz?
Na moje oko, to zwykła Supermirafiori, ale "zrobiona" na Abarth... choć ma za dużo drzwi
https://m.olx.pl/d/oferta/abarth-fiat-1 ... Wuldy.html
Samochód od kilkunastu lat istnieje w tej formie... kojarzę z przeszłości taki projekt z wpakowaniem silnika z integrale do budy 131...ale czy to był ten egzemplarz?
Na moje oko, to zwykła Supermirafiori, ale "zrobiona" na Abarth... choć ma za dużo drzwi
Re: Kąski warte uwagi.
... nie wiem czy to jedyny w Polsce egzemplarz ale w stanie jest niezłym: https://www.olx.pl/d/oferta/lancia-fulv ... WK03g.html
... 131 ładny ale wolałbym go w wersji oryginalnej (???) .
Pozdrawiam
... 131 ładny ale wolałbym go w wersji oryginalnej (???) .
Pozdrawiam
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2872
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Na 99% to nie jest oryginał... bo ten powinien mieć budę 3D, 16V głowicę Abartha, pojedyńczy gaźnik oraz niezależne tylne zawieszenie.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
... ten też ładny jest chociaż też już nieoryginalny w 100%: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... ETy0Y.htmlpietrek125 pisze: ↑06 sie 2023, 10:05Na 99% to nie jest oryginał... bo ten powinien mieć budę 3D, 16V głowicę Abartha, pojedyńczy gaźnik oraz niezależne tylne zawieszenie.
Pozdrawiam