Po podłączeniu FES mamy coś takiego Błędów w zasadzie wykasować sie nie da, bo zaraz rozłącza fejs z modułem. Zasadniczo chodzi o błąd 2A, tym drugim zajmę się później jak już odzyskam kontrolkę

Ma ktoś jakieś pomysły

Wyciąganie żarówek czy pchanie taśmy to powszechna praktyka handlarska. A jak piszesz często jest to pierdoła typu zluzowana lub zaśniedziała wtyczka zabrudzony pierścień impulsatora albo przerwany przewody gdzie naprawa traw szybciej niż rozbieranie zegarówjasiugm pisze: ↑07 lut 2020, 11:51 U mnie brak kontrolki spowodowany był taśmą izolacyjną wepchnietną na chama w licznik. Świeciła się i ktoś tak to naprawił
ABS nie działał bo był słaby styk na wtyczce w podszybiu i brakowało zasilania. Naprawa trwała szybciej niż rozebranie licznika
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka