Post
autor: batman » 13 wrz 2018, 9:09
Wiem że zazwyczaj (a przynajmniej mi znanych) są trzy miejsca gdzie filtr się znajduje:\
1) w podszybiu (np Lancia Y)
2) pod panelem bocznym tunelu środkowego od strony pasażera ( np w Stilo)
3) za schowkiem (np Honda, Toyota itd)
W Ypsilonie nie ma dodatkowej "klapki" w podszybiu - także to miejsce wykluczam.
Wentylator jest za schowkiem więc filtr też raczej powinien tam być tak jak piszesz.
To może ktoś wie jak się tam dostać aby czegoś nie połamać (a do tego mam talent)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
?
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini
![: yesyes : : yesyes :](./images/smilies/yes%20yes%20yes.gif)
(planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna