Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turbo
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turbo
Witam,
czy ma ktoś styczność z błędem P2563 , pojawił się po wymianie turbiny , wykasowany kompem u mechanika od razu się pojawiał , wykasowałem w domu Mes em i zniknął jednak wskaźnik doładowania na desce max pokazuje 3 kreski .
Przed wykasowaniem błąd wykazał zmienna geometria , pytanie czy przy wymianie turbo całego ślimaka mogli coś popsuć w serwisie ??
czy ma ktoś styczność z błędem P2563 , pojawił się po wymianie turbiny , wykasowany kompem u mechanika od razu się pojawiał , wykasowałem w domu Mes em i zniknął jednak wskaźnik doładowania na desce max pokazuje 3 kreski .
Przed wykasowaniem błąd wykazał zmienna geometria , pytanie czy przy wymianie turbo całego ślimaka mogli coś popsuć w serwisie ??
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 27 lis 2014, 8:46
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb
Jakis kontekst błedu sie objawia?
Stopien zapelnienia dpf?
Stopien zapelnienia dpf?
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb
Kolego widzę że dalej masz zagwozdkę .
Na tym forum raczej nikt ci z tym nie pomoże...
Polecam kontakt z tą firmą:
www.autka.pl
Dobrzy fachowcy ogólnie polecani specjalizujący się w makaronach,sam już dwukrotnie korzystałem z ich usług i widać że znają się na rzeczy.
Na początku zadzwoń,nic nie stracisz a możesz tylko zyskać.
Pozdrawiam !
Na tym forum raczej nikt ci z tym nie pomoże...
Polecam kontakt z tą firmą:
www.autka.pl
Dobrzy fachowcy ogólnie polecani specjalizujący się w makaronach,sam już dwukrotnie korzystałem z ich usług i widać że znają się na rzeczy.
Na początku zadzwoń,nic nie stracisz a możesz tylko zyskać.
Pozdrawiam !
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb
A od kiedy usterki sygnalizowane błędem usuwa się poprzez kasowanie błędu?
Możesz mieć źle wyregulowane cięgno zmiennej geometrii w turbinie.
Ale żeby to kategorycznie stwierdzić, potrzebne są logi ciśnienia w dolocie.
Możesz mieć źle wyregulowane cięgno zmiennej geometrii w turbinie.
Ale żeby to kategorycznie stwierdzić, potrzebne są logi ciśnienia w dolocie.
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb
Panowie dolaczam stats , pytanie czy cos jeszcze zrobic?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb
Można odpowiednio wyregulować cięgno zmiennej geometrii turbiny.dziaraxc pisze:Panowie dolaczam stats , pytanie czy cos jeszcze zrobic?
Wszystko wskazuje na to, że zostało źle ustawione.
- dziaraxc
- Forumowicz/ka
- Posty: 57
- Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turb
Wielkie dzięki za pomoc , pytanie tylko czy zrobic awanturę w serwisie gdzie regenerowali turbo czy poprostu oni nie ustawiaja tego cięgna ? .cuoreventi pisze:Można odpowiednio wyregulować cięgno zmiennej geometrii turbiny.dziaraxc pisze:Panowie dolaczam stats , pytanie czy cos jeszcze zrobic?
Wszystko wskazuje na to, że zostało źle ustawione.
Oraz pytanie ile koszt takiej regulacji , czy to skomplikowany zabieg w tym silniku ?
Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - błąd P2563 po wymianie Turbo
Witam,
mam ten sam problem z błędem P 2563 po regeneracji, krótki opis sytuacji:
samochód został uruchomiony przedwczoraj, mechanik nim jeździł i wszystko było ok zatem odebrałem go przejechałem 20km - turbina nie miała mocy a po przekroczeniu 2,5 tys obr wywaliło check zatem zjechałem do domu.
W dniu wczorajszym jadąc żeby odstawić auto wszystko wróciło do normy turbina pracowała normalnie zatem przejechałem ponad 150km robiąc postoje i wszystko było w porządku.
Niestety dzisiaj rano wszystko wróciło, po przejechaniu 1km wywaliło check i mimo jego kasowania błąd jest zaraz wyrzucany ponownie
Jakieś pomysły ?
mam ten sam problem z błędem P 2563 po regeneracji, krótki opis sytuacji:
samochód został uruchomiony przedwczoraj, mechanik nim jeździł i wszystko było ok zatem odebrałem go przejechałem 20km - turbina nie miała mocy a po przekroczeniu 2,5 tys obr wywaliło check zatem zjechałem do domu.
W dniu wczorajszym jadąc żeby odstawić auto wszystko wróciło do normy turbina pracowała normalnie zatem przejechałem ponad 150km robiąc postoje i wszystko było w porządku.
Niestety dzisiaj rano wszystko wróciło, po przejechaniu 1km wywaliło check i mimo jego kasowania błąd jest zaraz wyrzucany ponownie
Jakieś pomysły ?