Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
- slowik888
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 paź 2016, 10:19
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Szamotuły
Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
Witam koledzy
Mam pytanie odnośnie mojego Thesisa, co do którego jestem bardzo cierpliwy (użytkuję go już ponad 5 lat), wymieniłem już większą część bebechów (silnik, skrzynie, zawieszenie, turbinę etc. itp. itd.) i w końcu przyszedł czas na batalię z elektryką.
Nie wdając się w szczegóły - pewnego feralnego dnia, pewien elektryk pogrzebał coś w ustawieniach mojego auta (chcąc usunąć pomniejsze błędy systemu teleinformacyjnego NIT) i od tego czasu cały czas zapalone są kontrolki ABS, ESP oraz SYSTEM na desce rozdzielczej, oczywiście wymienione systemy nie działają. Wyskakujący błąd - błąd konfiguracji (bodajże modułu ABS, chociaż został wymieniony razem z pompą ABS, by wyeliminować źródło problemu właśnie w tym module - elektronik, który wymienił mi moduł i zaprogramował wszystkie czujniki, wykonał osiowanie proxy itp. itd. dał radę zgasić te kontrolki na długość 20 km, po czym po postawieniu auta na placu na godzinę i odpaleniu, cała choinka wróciła do normy z wyskakującym błędem konfiguracji - tym razem jedynie o nieco innym kodzie).
Poza tym, występują u mnie pomniejsze błędy natury teleinformatycznej:
1) błąd systemu samopoziomowania świateł, który również nie działa
2) kontrolka airbaga, który należałoby zemulować, ponieważ go brak od strony kierowcy, poza tym wystrzelony czujnik pasa kierowcy
3) błąd elektronicznego czujnika oleju - również brak po awarii silnika (tłok wyleciał dołem bloku silnika zabierając ze sobą kilka elementów)
4) błąd skyhooka po wymianie amortyzatorów z przodu (przypuszczam, ze kupilem amortyzator w wersji bez skyhooka, stad blad)
5) nie działający laser głównego czytnika systemowego (nie można odczytać CD żeby zmienić ustawienia języka itp.)
6) wyskakujący czasem EOL ERROR (przypuszczam, ze spowodowany błędem łączności na którymś z elementów NIT)
Nie chcę kłaść krzyżyka na tym aucie, ponieważ je kocham i dbam o nie odkąd je mam, być może pechowo trafiłem z egzemplarzem, ale z sentymentu jestem gotowy wyprowadzić je technicznie na prostą i tu moja prośba o polecenie jakiegoś fachowca z prawdziwego zdarzenia, który nie boi się Thesisa i ma naprawdę pojecie z czym go się je i gdzie go puknąć, żeby zamruczał, że tak powiem
Preferowałbym kogoś z wielkopolski, w której mieszkam, ale naprawdę, załamuje już ręce po wizytach u lokalnych 'mistrzów wymiany żarówki' (nawet to jeden z nich mi spieprzył swojego czasu - po złym zamocowaniu reflektora, wyjechał mi na autostradzie przy 160km/h), nawet poznański serwis Fiata/Lancii odmówił naprawy, a raczej, postraszył kosztami szukania nie wiadomo gdzie i czego (po przeskanowaniu examinerem), więc jestem gotowy udać się dalej w Polskę jeśli będzie miało to naprawdę sens.
Jeśli jest ktoś, kto podjąłby się naprawy mojego samochodu, proszę o kontakt. Let's make Thesis great again \\\
Pozdrawiam
Mam pytanie odnośnie mojego Thesisa, co do którego jestem bardzo cierpliwy (użytkuję go już ponad 5 lat), wymieniłem już większą część bebechów (silnik, skrzynie, zawieszenie, turbinę etc. itp. itd.) i w końcu przyszedł czas na batalię z elektryką.
Nie wdając się w szczegóły - pewnego feralnego dnia, pewien elektryk pogrzebał coś w ustawieniach mojego auta (chcąc usunąć pomniejsze błędy systemu teleinformacyjnego NIT) i od tego czasu cały czas zapalone są kontrolki ABS, ESP oraz SYSTEM na desce rozdzielczej, oczywiście wymienione systemy nie działają. Wyskakujący błąd - błąd konfiguracji (bodajże modułu ABS, chociaż został wymieniony razem z pompą ABS, by wyeliminować źródło problemu właśnie w tym module - elektronik, który wymienił mi moduł i zaprogramował wszystkie czujniki, wykonał osiowanie proxy itp. itd. dał radę zgasić te kontrolki na długość 20 km, po czym po postawieniu auta na placu na godzinę i odpaleniu, cała choinka wróciła do normy z wyskakującym błędem konfiguracji - tym razem jedynie o nieco innym kodzie).
Poza tym, występują u mnie pomniejsze błędy natury teleinformatycznej:
1) błąd systemu samopoziomowania świateł, który również nie działa
2) kontrolka airbaga, który należałoby zemulować, ponieważ go brak od strony kierowcy, poza tym wystrzelony czujnik pasa kierowcy
3) błąd elektronicznego czujnika oleju - również brak po awarii silnika (tłok wyleciał dołem bloku silnika zabierając ze sobą kilka elementów)
4) błąd skyhooka po wymianie amortyzatorów z przodu (przypuszczam, ze kupilem amortyzator w wersji bez skyhooka, stad blad)
5) nie działający laser głównego czytnika systemowego (nie można odczytać CD żeby zmienić ustawienia języka itp.)
6) wyskakujący czasem EOL ERROR (przypuszczam, ze spowodowany błędem łączności na którymś z elementów NIT)
Nie chcę kłaść krzyżyka na tym aucie, ponieważ je kocham i dbam o nie odkąd je mam, być może pechowo trafiłem z egzemplarzem, ale z sentymentu jestem gotowy wyprowadzić je technicznie na prostą i tu moja prośba o polecenie jakiegoś fachowca z prawdziwego zdarzenia, który nie boi się Thesisa i ma naprawdę pojecie z czym go się je i gdzie go puknąć, żeby zamruczał, że tak powiem
Preferowałbym kogoś z wielkopolski, w której mieszkam, ale naprawdę, załamuje już ręce po wizytach u lokalnych 'mistrzów wymiany żarówki' (nawet to jeden z nich mi spieprzył swojego czasu - po złym zamocowaniu reflektora, wyjechał mi na autostradzie przy 160km/h), nawet poznański serwis Fiata/Lancii odmówił naprawy, a raczej, postraszył kosztami szukania nie wiadomo gdzie i czego (po przeskanowaniu examinerem), więc jestem gotowy udać się dalej w Polskę jeśli będzie miało to naprawdę sens.
Jeśli jest ktoś, kto podjąłby się naprawy mojego samochodu, proszę o kontakt. Let's make Thesis great again \\\
Pozdrawiam
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/ specjalista poszukiwany
Współczuję,
jak chcesz mogę Ci auto ogarnąć - nie widzę żadnego problemu w twoich problemach Musiałbyś pofatygować się do Łodzi.
Ewentualnie autem może się zając kolega z Warszawy, dla niego również bankowo twoje problemy nie będą problemem.
Jak jesteś zainteresowany to pisz na PRIV.
jak chcesz mogę Ci auto ogarnąć - nie widzę żadnego problemu w twoich problemach Musiałbyś pofatygować się do Łodzi.
Ewentualnie autem może się zając kolega z Warszawy, dla niego również bankowo twoje problemy nie będą problemem.
Jak jesteś zainteresowany to pisz na PRIV.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/ specjalista poszukiwany
Skąd jesteś?
Nr. telef. 501259455
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/ specjalista poszukiwany
Z całym szacunkiem ale mam nadzieję, że nikt z forum Ci nie pomoże. Pewnie robisz na sprzedaż.. podaj VIN, żebyśmy wiedzieli jak ktoś wrzuci linka z aukcji..2) kontrolka airbaga, który należałoby zemulować, ponieważ go brak od strony kierowcy, poza tym wystrzelony czujnik pasa kierowcy
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/ specjalista poszukiwany
Nie wydaje mi się. Rozmawiałem osobiście przez telefon;)Umówieni.
Nr. telef. 501259455
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
To czekamy na relację z naprawy bo jestem bardzo ciekaw ich
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
Wczoraj o 17-tej przyjechała Thesis. Na pierwszy ogień( bo na tym zależało panu) poszły błędy ABS/ ESP oraz błędem z strony NIT. Usterki zlokalizowane. Następną rzeczą bedą poduszki- błędów aż 6 obecnych ( wyzwalacze).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
Co powodowało usterkę abs/esp? oraz nit?
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
Nit. Nie znam historii napraw tego auta, czy słusznie została wymieniona centralka ABS, ale to już nie ważne. Ktoś bezmyślnie używał proxy.
Nr. telef. 501259455
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
Proxy i proxi - to to nie to samo.
W sieci Can mamy osiowanie proxi a nie proxy. Osiowanie ma na celu prawidłowe przypisanie elementu podpiętego w szynę Can.
Proxy natomiast to serwer pośredniczący w sieci komputerowej.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
Popraw sobie
Nr. telef. 501259455
- slowik888
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 paź 2016, 10:19
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Szamotuły
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/ specjalista poszukiwany
s0krates pisze: ↑26 lut 2017, 9:47Z całym szacunkiem ale mam nadzieję, że nikt z forum Ci nie pomoże. Pewnie robisz na sprzedaż.. podaj VIN, żebyśmy wiedzieli jak ktoś wrzuci linka z aukcji..2) kontrolka airbaga, który należałoby zemulować, ponieważ go brak od strony kierowcy, poza tym wystrzelony czujnik pasa kierowcy
Z całym szacunkiem, ale nie oceniaj ludzi po swoim wyobrażeniu na temat sytuacji. Nie sprzedaję tego auta, a jeśli nawet bym już sprzedawał, to z pewnością kupujący o wszelkich ewentualnych mankamentach zostałby powiadomiony (tak jak robię to zawsze przy sprzedaży).
Anywayz, Thesis już zostaje u mnie na zawsze, więc możesz być spokojny.
Pzdr
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/ specjalista poszukiwany
Spokojnie - wystrzelona poducha to nie problem - za prę złotych można na aledrogo kupić - napinacze też są.slowik888 pisze: ↑04 mar 2017, 9:38s0krates pisze: ↑26 lut 2017, 9:47Z całym szacunkiem ale mam nadzieję, że nikt z forum Ci nie pomoże. Pewnie robisz na sprzedaż.. podaj VIN, żebyśmy wiedzieli jak ktoś wrzuci linka z aukcji..2) kontrolka airbaga, który należałoby zemulować, ponieważ go brak od strony kierowcy, poza tym wystrzelony czujnik pasa kierowcy
Z całym szacunkiem, ale nie oceniaj ludzi po swoim wyobrażeniu na temat sytuacji. Nie sprzedaję tego auta, a jeśli nawet bym już sprzedawał, to z pewnością kupujący o wszelkich ewentualnych mankamentach zostałby powiadomiony (tak jak robię to zawsze przy sprzedaży).
Anywayz, Thesis już zostaje u mnie na zawsze, więc możesz być spokojny.
Pzdr
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/specjalista poszukiwany
To nie ja mam sobie poprawić tylko Ty sobie popraw - chyba, że odkryłeś w Thesisie serwery Proxy - to byłaby sensacja.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- slowik888
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 paź 2016, 10:19
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Szamotuły
Re: Thesis - problem z opadającymi rękami kierowcy/ specjalista poszukiwany
Zdaję sobie sprawę, jednak mam priorytety w przypadku aktualnej 'tury napraw', więc wolę najpierw zainwestować w inne elementy. Okazuje się jednak, że to raczej problem natury elektronicznej, więc obejdzie się bez większej spiny