![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozostaje mieć nadzieję, że klienci dopiszą
Moderator: giekso
M3 is decade behind in dynamics
Niestety kupiłem ten numer motoru i muszę przyznać że z wrażenia (negatywnego) na temat stronniczości przeszukałem internety w celu znalezienia informacji na temat właściciela wydawnictwa bo do tej pory byłem przekonany że gazeta jest "Polska".
To akurat od dawna wiedzialemOKOwiec pisze:Niestety kupiłem ten numer motoru i muszę przyznać że z wrażenia (negatywnego) na temat stronniczości przeszukałem internety w celu znalezienia informacji na temat właściciela wydawnictwa bo do tej pory byłem przekonany że gazeta jest "Polska".
Po tym teście Giulii w manualu i z kierowcą z jedną ręką do automatu i pakietu sportowego competizione w BMW już mi coś nie pasowało...
Taki sam kit już gdzieś widziałem (test podstawowego Tipo do HISZPAŃSKIEGO Seata Toledo przypadkiem w usportowionej wersji R czy jakoś tak)
Dziwnym zbiegiem okoliczności i moich podejrzeń - " W lipcu 2003 tygodnik Motor został wykupiony przez niemieckie wydawnictwo Heinrich Bauer Verlag Kommanditgesellschaft z Hamburga i jest wydawany pod tym samym tytułem obecnie"
Co jak co ale M3-ójki nie mogli udupić,też chcą chłopaki mieć robotę
Poprawne, bo takie miało być, zapewne ze Stelvio będzie tak samo.
Powiadasz, że w Pl sprzedało się w setkach...
Masz na potwierdzenie moich słów.