Jak w temacie po wymianie linek zm.biegów.
Wyjeżdżam z warsztatu, szyba nie działa/przylepiłem taśmą/, zorganizowałem garaż naprawiłem,
Natomiast zniknęło podświetlenie zegarów i kontrolek, infocenter podświetlony pomarańczowo światła włączone,
sprawdziłem skrzynkę bezp. wyjąłem i częściowo rozebrałem-ok,
przed jej wyjęciem poruszanie nią powodowało załączanie podświetlenia.
Po wyjęciu i zamontowaniu ponowny nic nie reaguje.
Rano wskaźniki po przekręceniu kluczyka wariują po chwili stabilizują w czasie jazdy stabilnie pracują.
Ponowne uruchomienie i obrotomierz próbuje zamknąć blat
![Confused :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Dwa dni później radio, niefabryczne-brak prądu, lusterka zewn-brak prądu.....
Koniec.
Dziś będę poszukiwać przyczyn tego stanu rzeczy jeżeli niczym więcej mnie nie zaskoczy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Shocked 8-O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Do wymiany linek był rozebrany cały tunel i jakieś sterowniki może w tym miejscu coś poległo..?
Szukałem w postach: ???
Wariacja wskazówek wskazuje na problem z akumulatorem jego połączeniem/aku. nowy kupiony w grudniu/
Pozdrawiam
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jeżeli ktoś coś wie to proszę uprzejmie się podzielić wiedzą
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja na pewno temat dokończę
lub on mnie
![Confused :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)