Bój się Boga synu xDhubertus02 pisze: ↑30 sty 2017, 18:55 Thesis. Ja traktuję ten samochód jak zwykle normalne auto do wozenia tyłka a nie obiekt kultu.
Dla większości posiadaczy Thesisa to jest zdecydowanie obiekt kultu. Ale akurat montaż zawieszenia pneumatycznego nie jest przeróbka bez powrotu. Zawsze można wrócić do serii chyba że będziesz chciał hardkorowo nisko zejść. Wtedy zaczynają się schody.
Co do jazdy moim Cinquecento na pneumatyce jechałem 210km/h i było w miarę stabilnie
A obecnie technika poszła na tyle w przód że są dostępne takie systemy jak autopoziomowanie gdzie każde koło ma swój czujnik wysokości i nawet przy wsiadaniu/wysiadaniu pasażera system poziomuje auto. Są też proste mechaniczne systemu jak blokady przepływu między poduszkami. Wszystko zależy od funduszy.
Ale zdecydowanie układ zrobiony z głową nie pogorszy prowadzenia auta. Montaż pneumatyki na pewno też wiąże się też z pewnymi problemami ale gra warta świeczki jeśli ktoś chce mieć coś unikatowego