Witaj, no dokładnie jak napisał Marceli, jeśli masz pytania odnośnie Kappy to każdy czwartek godzina 20:00, punkt- parking pod olimpem, dowiesz się wielu rzeczy a i kilka Lancii pooglądasz, dwie coupety 20VT też mamy, to niemal 0,1% całej populacji coupet

.
Jeśli wolnossący to najrozsądniejszym wyborem będzie 2.4, wprawdzie pali niemalże tyle samo co 3.0 V6 ale części do 2.4 jest od groma, a do V-ki nawet z dostaniem rozrządu robi się coraz gorzej, chociaż tragedii nie ma.
Realne spalanie w trasie to 10-10,5 benzyny, trzeba się napocić żeby przekroczyć 12l/100km.
Co do napraw to uważam że każdy posiadający obie ręce i cokolwiek chęci naprawi większość usterek, pod maską jest dużo miejsca, fajnie przemyślane, rozrząd też samemu można bez najmniejszego problemu wymienić, dostęp jest świetny.
Można oczywiście kupić auto do jazdy kosztujące poniżej 4tys. zł, przy czym warto szukać aut ze sprawdzonym przebiegiem, w poliftowych dodatkowo łatwo wpiąć się w kompa i odczytać.
I nie bać się aut z przebiegiem (realnym!) w okolicach 400 000 tys. jeśli jest eksploatowana zgodnie ze sztuką to nie ma prawa nic się po takim przebiegu stać.
Zapraszamy jutro o 20:00 pod olimp, na pewno dowiesz się wielu rzeczy

Pozdrawiam