Delta III - siłowniki maski ?
Delta III - siłowniki maski ?
Czy w delcie były kiedykolwiek siłowniki maski czy tylko ten jeden kijek do podpierania.
Zdziwiłem się jak otworzyłem maskę
Zdziwiłem się jak otworzyłem maskę
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Delta III .Siłowniki maski ?
Niestety nie było w żadnej...też po kupnie się zdziwiłem przyzwyczajony do wcześniejszej Lancii.
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III .Siłowniki maski ?
Jak to mówią: "dla chcącego nic trudnego". Ja mam bravo ale do delty pewnie ten patent podejdzie również. Dwa uchwyty robione na zamówienie, dwa "siłowniki" od Stilo (otwieranie okna w klapie), cztery śruby z kulkami i gotowe. Koszt całości ok 80 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III - siłowniki maski ?
A to dziwne
Giulietta ma
Giulietta ma
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Stilo też miało, a w Bravo i Delcie trzeba było trochę przyciąć koszty...za to Bravo w Brazylii ma jeden siłownik w standardzie
Re: Delta III .Siłowniki maski ?
Daj wymiarówkę gdzie wierciłeś itd.Michal1906 pisze:Jak to mówią: "dla chcącego nic trudnego". Ja mam bravo ale do delty pewnie ten patent podejdzie również. Dwa uchwyty robione na zamówienie, dwa "siłowniki" od Stilo (otwieranie okna w klapie), cztery śruby z kulkami i gotowe. Koszt całości ok 80 zł.
Natychmiast to przerabiam bo ten kij mnie wnerwia
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Niestety Delta jest tanim i dość tandetnym autem, choć cena w salonie tego nie odzwierciedlała, stąd pewno brak popularności...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Ja będę właśnie próbował zaadoptować siłowniki ze Stilo do Bravo.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Chyba przesadzasz.Delta nie odbiega jakościowo od marek zbliżonych cenowo przy zakupie.Tomzik pisze:Niestety Delta jest tanim i dość tandetnym autem, choć cena w salonie tego nie odzwierciedlała, stąd pewno brak popularności...
A do tandety jej jeszcze daleko.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Delta była tańsza bodaj tylko od Merca, BM-ki i Audi, droższa niż jakaś Toyota czy VW, a śmiem wątpić czy lepiej wykonana od tych tańszych a tak samo jak te droższe
Ładnie wygląda kawałek deski rozdzielczej i fotele jak masz Poltronę, ale wystarczy zerknąć niżej niż radio albo na tunel środkowy i plastik jest imo jak z dostawczaka. Nie umywa się nawet do plastików z Delty II.
A wracając nieco do tematu to dla mnie jest śmieszne, że Stilo miało siłowniki maski a Delta nie ma. Że w Stilo fotele elektryczne miały pamięć, a nawet można sobie było zaprogramować, że przy wrzucaniu wstecznego prawe lusterko się obniża, o czym Delta może pomarzyć. Albo, że w Stilo był aktywny tempomat, o którym dużo droższa w zakupie Delta, ponoć "premium", może pomarzyć.
Ładnie wygląda kawałek deski rozdzielczej i fotele jak masz Poltronę, ale wystarczy zerknąć niżej niż radio albo na tunel środkowy i plastik jest imo jak z dostawczaka. Nie umywa się nawet do plastików z Delty II.
A wracając nieco do tematu to dla mnie jest śmieszne, że Stilo miało siłowniki maski a Delta nie ma. Że w Stilo fotele elektryczne miały pamięć, a nawet można sobie było zaprogramować, że przy wrzucaniu wstecznego prawe lusterko się obniża, o czym Delta może pomarzyć. Albo, że w Stilo był aktywny tempomat, o którym dużo droższa w zakupie Delta, ponoć "premium", może pomarzyć.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Tylko,że to nie tylko deltę to dotkneło. Patrz Mito i Giulietta.
Zajrzyj do nowego opla ,czy do francuza.
Księgowi wszędzie na wszystkim oszczędzają.
Nie myśl ,że ślepo bronię delty/ to moja pierwsza lancia/
Mam porównanie do innych samochodów /samochodu/ ,które mam czy miałem.
Co do cen to wbrew pozorom nie jest tak drogo na tle innych marek /tanio też nie/
bo jak się doposaży niektóre marki to Lancia wygląda dość blado cenowo.
Ale zgadzam się ,że braki w wyposażeniu to dość dziwna polityka FAP.
Ale Pan w sweterku postawił wszystko na hamerykę i może Chiny mu się trochę marzą.
Zajrzyj do nowego opla ,czy do francuza.
Księgowi wszędzie na wszystkim oszczędzają.
Nie myśl ,że ślepo bronię delty/ to moja pierwsza lancia/
Mam porównanie do innych samochodów /samochodu/ ,które mam czy miałem.
Co do cen to wbrew pozorom nie jest tak drogo na tle innych marek /tanio też nie/
bo jak się doposaży niektóre marki to Lancia wygląda dość blado cenowo.
Ale zgadzam się ,że braki w wyposażeniu to dość dziwna polityka FAP.
Ale Pan w sweterku postawił wszystko na hamerykę i może Chiny mu się trochę marzą.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2016, 22:30 przez piotriix, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Tomzik pisze:Delta była tańsza bodaj tylko od Merca, BM-ki i Audi, droższa niż jakaś Toyota czy VW, a śmiem wątpić czy lepiej wykonana od tych tańszych a tak samo jak te droższe
Ładnie wygląda kawałek deski rozdzielczej i fotele jak masz Poltronę, ale wystarczy zerknąć niżej niż radio albo na tunel środkowy i plastik jest imo jak z dostawczaka. Nie umywa się nawet do plastików z Delty II.
A wracając nieco do tematu to dla mnie jest śmieszne, że Stilo miało siłowniki maski a Delta nie ma. Że w Stilo fotele elektryczne miały pamięć, a nawet można sobie było zaprogramować, że przy wrzucaniu wstecznego prawe lusterko się obniża, o czym Delta może pomarzyć. Albo, że w Stilo był aktywny tempomat, o którym dużo droższa w zakupie Delta, ponoć "premium", może pomarzyć.
ale o co Ci chodzi ?? kupiłeś sobie samochód , który Ci się nie podoba ? lub nie spełnia twoich założeń ?? dla mnie to trochę niezrozumiale? kupiłem deltę bo mi się podoba i w pełni akceptuje to co wniosła , jakby mi się nie podobała to kupiłbym merca czy toyotę , jeździsz samochodem ktorwgo nie lubisz????
delta twin turbo - już sprzedana .
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Zara, zara, właśnie pisałem że Giulietta te amorki pod maską ma. Więc to tak nie do końcapiotriix pisze:Tylko,że to nie tylko deltę to dotkneło. Patrz Mito i Giulietta.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Podoba mi się z wyglądu A ponadto jest bardzo praktyczna jak na kompakt. I bardzo obszerna.słoma pisze: ale o co Ci chodzi ?? kupiłeś sobie samochód , który Ci się nie podoba ? lub nie spełnia twoich założeń ?? dla mnie to trochę niezrozumiale? kupiłem deltę bo mi się podoba i w pełni akceptuje to co wniosła , jakby mi się nie podobała to kupiłbym merca czy toyotę , jeździsz samochodem ktorwgo nie lubisz????
To, że Ty akceptujesz nie znaczy, że ja też muszę, po prostu miałem wcześniej Kappę i Deltę II i uważam, że o ile Delta III jest bardzo ładna i fajnie wyposażona pod kątem bezpieczeństwa biernego o tyle wykonanie tego auta i materiały użyte we wnętrzu są zdecydowanie za niskich lotów jak na "premium", o którym szumnie pisano podczas prezentacji i reklam, bo nawet starutka Delta II ma o wiele lepsze.
Owszem, dzisiejsze auta ogólnie mocno obniżyły loty w tym względzie, ale to nie znaczy, że muszę to akceptować bezwzględnie, bo księgowym tak się podoba. Gadam, i będę gadał, że dzisiejsze auta to tandetne plastikowe zabawki tak długo jak to się nie zmieni, choćby to była Lancia a nawet Maserati.
Poklep sobie maskę Delty II i Delty III - odniesiesz wrażenie, że w tej nowszej się zaraz od silniejszego nacisku palców wgniecie, jakby ta blaszka miała 0,5mm grubości.
Tyle się gada o postępie, nowinkach, jakie to nowe samochody są super lepsze a tymczasem w środku owszem, dali elektronicznych gadżetów, ale też morze tanich, twardych plastików. Oszczędzanie na każdym kroku (jak choćby owe tytułowe siłowniki) raczej nie służy budowaniu prestiżu, nie sądzisz?
W zwykłym, budżetowym Stilo dali, a w "premium" aucie nie?
Może Tobie w tym aucie wszystko pasuje, mi nie i wcale nie musi, chyba mam prawo wyrażać krytykę o swoim samochodzie. Mając dwa starsze modele tej marki przywykłem do może nie luksusu, ale przynajmniej jako-takich materiałów w środku.
Żeby nie było to także uważam, że Lancia 300C, znaczy Thema, też jest tandetna w porównaniu do Thesis. Ale idąc z prądem i wtapiając się w bylejakość, którą serwują wszyscy inni niestety ciężko zdobyć nowych klientów, o czym doskonale świadczy obecna kondycja, a raczej jej brak, marki Lancia.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205