Zaproszenie na grupowe hamowanie/chiptuning
Moderator: Wilkin
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 lut 2016, 15:14
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Zaproszenie na grupowe hamowanie/chiptuning
Jako że posiadam stacjonarną hamownię jednoosiowąto gdyby zebrała się grupa chętna na grupowe hamowanie to zapraszam.
Hamownia obciążeniowa DynoProject do 900KM i 1000Nm
Normalna cena to 100 zł za 2-3 pomiary ale dla grupy po 50 zł od auta.
Jestem również w stanie udostępnić hamownie np na strojenie auta, mam interfejsy do odczytu i zapisu softu w sterownikach, więc jak macie dogadane np z Ramzesem zrobienie softu to jak najbardziej nie ma problemu. Cenę wtedy ustalamy indywidualnie i zależna jest od ilości czasu spędzonego na rolkach.
Hamownia znajduje się w miejscowości Konotopa, przy samym Ożarowie Mazowieckim. Dobry dojazd z każdej strony Wawy trasą S8.
W tygodniu pracuję w godzinach 16-20 a w soboty 9-15. Grupowe hamowanie najlepiej w sobotę ale jak będzie np 5-6 aut to w tygodniu również możemy.
https://www.facebook.com/ZibiSoft/?ref=hl
Hamownia obciążeniowa DynoProject do 900KM i 1000Nm
Normalna cena to 100 zł za 2-3 pomiary ale dla grupy po 50 zł od auta.
Jestem również w stanie udostępnić hamownie np na strojenie auta, mam interfejsy do odczytu i zapisu softu w sterownikach, więc jak macie dogadane np z Ramzesem zrobienie softu to jak najbardziej nie ma problemu. Cenę wtedy ustalamy indywidualnie i zależna jest od ilości czasu spędzonego na rolkach.
Hamownia znajduje się w miejscowości Konotopa, przy samym Ożarowie Mazowieckim. Dobry dojazd z każdej strony Wawy trasą S8.
W tygodniu pracuję w godzinach 16-20 a w soboty 9-15. Grupowe hamowanie najlepiej w sobotę ale jak będzie np 5-6 aut to w tygodniu również możemy.
https://www.facebook.com/ZibiSoft/?ref=hl
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Zaproszenie na grupowe hamowanie/chiptuning
Ja się też hamuję - kiedy ? 26 III o 10.00 ?
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Zaproszenie na grupowe hamowanie/chiptuning
hmm. Musze z małżonką potwierdzić czy nie ma czegoś zaplanowanego.
Chociaż w sumie mógłbym młodego zabrać ze sobą czemu nie?
Chociaż w sumie mógłbym młodego zabrać ze sobą czemu nie?
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Zaproszenie na grupowe hamowanie/chiptuning
Te, żeby Justyna Ci jajka nie (z)hamowala w tym terminie...Wilkin pisze:Ja się też hamuję - kiedy ? 26 III o 10.00 ?
Ps. A 10.04 byłby kąśliwy dla gawiedzi? Będę akurat w ten (prawie pracowy dla mnie) weekend w stolycy, więc może i ja bym skorzystał.
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
Re: Zaproszenie na grupowe hamowanie/chiptuning
Tako i ja mu rzekłem, jak mi złośliwie proponował, żebym Zastavą przyjechał na hamowanie Żeby coś hamować, to najpierw trzeba móc to rozpędzićSebastian pisze:Te, żeby Justyna Ci jajka nie (z)hamowala w tym terminie...Wilkin pisze:Ja się też hamuję - kiedy ? 26 III o 10.00 ?
Serdecznie pozdrawiam.
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Fiat Cinquecento 700 '97 + Audi 80 B3 ’87 + Mini Cooper ’05...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Fiat Cinquecento 700 '97 + Audi 80 B3 ’87 + Mini Cooper ’05...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
Re:
Taaaaa, to czy mam jeszcze 73 KM pod maską, czy może już tylko 65, jest dla mnie zaiste sprawą kluczowąMichor pisze:Wpadasz z karpi?:)
Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk
W wielką sobotę to wpadam co najwyżej do kościoła ze święconką, w innym terminie to się zobaczy
Serdecznie pozdrawiam.
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Fiat Cinquecento 700 '97 + Audi 80 B3 ’87 + Mini Cooper ’05...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Fiat Cinquecento 700 '97 + Audi 80 B3 ’87 + Mini Cooper ’05...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Re:
Capri...Ford...Dudi pisze:To chyba nie te ŚwiętaMichor pisze:Wpadasz z karpi?:)
Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk
:rozwalgnoja:
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Re:
Noo, czasami nawet jak by człowiek specjalnie chciał to nie wymyśliłby...Dudi pisze:Dokładnie wiem o co chodziSnail pisze: Capri...Ford...
Chciałem pokazać, jakie czasami bzdury wychodzą
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
Re:
Oooo, patrzcie Od razu widać, że zazdrośnik tylko szuka, gdzie by tu szpilkę wetknąć Jeszcze byś latał za mną z butelką hipolu i bukietem kluczy płaskich, żebym Ci się dał przejechać... chociaż w bagażnikuMichor pisze:Hmmm
To specjalnie tak. Bo z tym silnikiem to taka dynamikę karpia ma to Capri:p
Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk
Serdecznie pozdrawiam.
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Fiat Cinquecento 700 '97 + Audi 80 B3 ’87 + Mini Cooper ’05...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Fiat Cinquecento 700 '97 + Audi 80 B3 ’87 + Mini Cooper ’05...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...