Post
autor: _Rafako_ » 12 paź 2015, 14:15
mikee pisze:Dzięki Olku, zobaczymy co z tego wyjdzie. Muszę posypać głowę popiołem - kupując od Ciebie samochód mówiłem, że nie wstawię do niego LPG. Jednak z moją nogą i paliwożernością Kappy nie widzę na chwilę obecną innego rozwiązania. Nie chcę jej sprzedawać, a musimy pójść na jakiś kompromis, bo sporo nią teraz będę jeździł. Dobrze, że wspomniałeś o tym warsztacie. Zrobię u nich od razu kilka rzeczy. Najwyżej mój mechanik trochę za mną potęskni

Swoją drogą poleć mi proszę, jeśli to nie problem, miejsce gdzie można naprawić podgrzewanie foteli w tym autku. Od początku nie działało. Wcześniej mi to nie przeszkadzało, ale jakoś z wiekiem w pupę coraz zimniej

Trzeba je po prostu podłączyć, o ile dobrze pamiętam

Zapytaj się ich, bo miałem wtedy to u nich zrobić i w końcu nie zdążyłem - mają też serwis elektryczno-elektroniczny.
Serdecznie pozdrawiam.
Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Mini Cooper ’05 + Skoda Superb 2.0 4x4 ’24...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...