Zapaliła mi się dziś kontrolka z mojej Lyberce i oczywiście panika co jest z moim silnikiem nie tak.
Podłączam kompa i mam błędy P1671 regulator ciśnienia paliwa
P0704 sygnał sprzęgła- nic dziwnego czujnik od sprzęgła wożę w schowku- nie mam kiedy założyć tego ustrojstwa
P0380 przekaźnik płytki grzejnej, fakt świeci mi się kontrolka od świec, pomimo tego że wszystkie świece wymieniłam na nowe oraz moduł od świec wymieniłam na nowy. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić :/
Proszę, bardzo proszę o radę na następujące tematy:
pierwszy to ten błąd P1671 co może być przyczyną co zrobić by to naprawić. Help... plisss
w momencie sprawdzania błędu:
Obroty silnika: 628 obr/min
temp wody: 25,5 C
Dawka paliwa: 22,81 mg/w
zmierzone ciśnienie paliwa: 143,3 bar
i drugi
Nie chodzą mi wiatraki. Sytuacja wygląda tak czujnik na termostacie wymieniony. wiatraki podłączone na krótko działają, w teście działają. Przekaźniki sprawne, bezpieczniki ok nie mam pojęcia co mam z tym zrobić. Jeszcze chodzi mi po głowie prosestat... albo kable... a termostat sprawny sprawdzony jakieś pomysły
Lancia Lybra 1.9 jtd 115 KM/85kW 2002r. Kombi
Lybra 1.9 JTD - błąd P1671/regulator ciśnienia paliwa
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 lip 2015, 11:53
- Imię: Agnieszka
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Rzeszów
Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P1671/regulator ciśnienia paliwa
Żeby zdiagnozować silnik musisz podać logi z przyspieszania z pedałem w podłodze na 3 i 4 biegu od 2 do 4 tys. obrotów. Z takim odczytem zgłoś się do kolegi bronxa 
Wiatraki czyli wentylator chłodnicy? A silnik się przegrzewa?

Wiatraki czyli wentylator chłodnicy? A silnik się przegrzewa?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 lip 2015, 11:53
- Imię: Agnieszka
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Rzeszów
Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P1671/regulator ciśnienia paliwa
Witam
Co zdiagnozowałam :
okazało się że przewód który idzie do filtra paliwa jest jak sito, czekam na jego wymianę bo oczywiscie nigdzie go nie idzie dostać znalazłam w serwisie fiata dopiero ale cena masakra. Mogłabym go zrobić na opaskach gdyby nie to ze z drugiej strony jest taka wtyczka która w środku ma uszczelkę i nie miałam tego jak wykombinować, żeby było dobrze. Cena przewodu 120 zł mało mnie nie zabiła. Jeszcze na celowniku mam czujnik ciśnienia paliwa ale tutaj cena przewyższa mają dniówkę wiec będę czegoś szukać na auto złomie chyba.
Co do wiatraków nie wiem czy ta faktycznie jest czy nie może mi podpowiecie, czy faktycznie jest tak że wiatraki włączają się dopiero kiedy temperatura wody osiągnie 95 stopni? bo jak do tej pory takiej temperatury nie osiągnęłam jak jeżdżę. Fakt faktem przy 86 stopniach dopiero puszcza na chłodnicę. Może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest?
Oprócz tego mam całe zawieszenie do wymiany :/
Co zdiagnozowałam :
okazało się że przewód który idzie do filtra paliwa jest jak sito, czekam na jego wymianę bo oczywiscie nigdzie go nie idzie dostać znalazłam w serwisie fiata dopiero ale cena masakra. Mogłabym go zrobić na opaskach gdyby nie to ze z drugiej strony jest taka wtyczka która w środku ma uszczelkę i nie miałam tego jak wykombinować, żeby było dobrze. Cena przewodu 120 zł mało mnie nie zabiła. Jeszcze na celowniku mam czujnik ciśnienia paliwa ale tutaj cena przewyższa mają dniówkę wiec będę czegoś szukać na auto złomie chyba.
Co do wiatraków nie wiem czy ta faktycznie jest czy nie może mi podpowiecie, czy faktycznie jest tak że wiatraki włączają się dopiero kiedy temperatura wody osiągnie 95 stopni? bo jak do tej pory takiej temperatury nie osiągnęłam jak jeżdżę. Fakt faktem przy 86 stopniach dopiero puszcza na chłodnicę. Może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest?
Oprócz tego mam całe zawieszenie do wymiany :/