Kappa - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
Re: Kappa - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
Nasmarować to i owo klik nie lancia ale schemat wymiany podobny. Powodzenia
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 maja 2015, 13:47
- Imię: Olaf
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
Wlasnie troche sie boje, zeby czego zle nie zrobic. Mam rozumiec, ze tylko w jeden sposob to mozna prawidlowo zrobic, tzn czesci sa wpasowane w siebie? Co do czesci wiem, ze coraz wiecej jest produktow made in China. Moglbys kolego polecic jakas marke w miare dobra jesli sie orientujesz oczywiscie?bichon pisze:Wymiana klocków z przodu jest prostsza niż z tyłu, jeżeli masz jakieś podstawy i kilka narzędzi to powinieneś sobie poradzić. W sumie to po ściągnięciu koła odkręcasz dwie śruby i zsuwasz zacisk, wyjmujesz klocki, wkładasz klocki, wsuwasz zacisk, przykręcasz 2 śruby i koło. W praktyce Pooglądaj przy okazji przewody hamulcowe i elementy zawieszenia w jakim są stanie, nie zaszkodzi też przeczyścić to i owo w miarę potrzeby.
A jak nigdy tego nie robiłeś, to nie zaszkodzi pooglądanie kilku filmików-instrukcji na youtube w wolnej chwili.
Co do producenta - znaczenia "producent" i "marka" stają się coraz bardziej rozbieżne, bo coraz więcej jest produkowane w Chinach, a tylko np. pakowane w pudełka z logo marki w Niemczech.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 maja 2015, 13:47
- Imię: Olaf
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
Dzieki, w wolnej chwili przyjrze sie temu dokladnie.bogdan pisze:Nasmarować to i owo klik nie lancia ale schemat wymiany podobny. Powodzenia
Pozdrawiam
Re: Kappa - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
Zawsze można coś skopać... np. włożyć klocki okładziną na zewnątrz zamiast do tarcz. Jeżeli się boisz, to rób to po kolei, najpierw na jednym kole. Jak będziesz miał jakieś wątpliwości, to zawsze będziesz mógł zobaczyć jak to wygląda "w oryginale" na drugim kole, którego jeszcze nie ruszałeś.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 maja 2015, 13:47
- Imię: Olaf
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
Postaram sie na dniach zabrac za ta cala procedure. Jesli bede mial jakies pytania to napisze tutaj.
Napewno zdam relacje po calym zabiegu. Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam.
Napewno zdam relacje po calym zabiegu. Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam.
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kappa - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
Musisz odkręcić zacisk na dwóch śrubach imbusowych nr 7 i jaRZmo chyba nr 17 nasadka z dobrym pokrętłem. Cofasz cylinderek i wrzucasz nowy osprzęt. Ja mam tarcze maxis i klocki trw-jestem zadowolony
Ostatnio zmieniony 21 sie 2015, 8:22 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia/ortografia!!!!
Powód: Pisownia/ortografia!!!!
2.0 20V VIS