,,Pierwszą czynnością diagnostyczną jest obserwacja koła w czasie jego pracy. O uszkodzeniu może świadczyć balansowanie części obwodowej, zwane potocznie "biciem". W niektórych modelach usterce mogą towarzyszyć metalowe opiłki pojawiające się w okolicach paska napędowego.''
,,Pierwszą czynnością jest obserwacja koła w czasie pracy silnika. O jego uszkodzeniu może świadczyć balansowanie części napędowej, zwane potocznie ?biciem?. W niektórych modelach o usterce mogą świadczyć metalowe opiłki pojawiające się w okolicach paska klinowego.''
,,Podstawowym sposobem kontroli koła jest jego obserwacja w czasie pracy silnika. O tym, że coś złego się z nim dzieje może świadczyć balansowanie części zewnętrznej, zwane potocznie ?biciem?. W niektórych modelach typową oznaką usterki są też metalowe opiłki pojawiające się w okolicach paska klinowego.''
Informacje z stron internetowych:
http://warsztatowiec.info/ntn-snr-kola- ... kiem-drgan
http://motofocus.pl/nowosci/10745/kola- ... -skretnych
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/47 ... tnych.html
Czyli te opiłki wskazują na prawidłową wstępna diagnoze plus bicia.
P.S.
Pozdrawiam mechanika który chciał wysyłać wtryski do sprawdzenia, potem chciał wymieniać sprzęgło oraz dwumasę !
I stwierdził że silnik na umarciu L0L