
Czasem jeżdżę więcej w trasie, czasem tylko po mieście.
Najmniej na jednym baku przejechałem 830km, najwięcej 1050km. Jeżdżę średnio-agresywnie.
No nieee, to ja raczej jeżdżę więcej jednorazowo. Jakieś 30 km. Rzadko robię tylko kilka kilometrów.jerzy pisze:Wobec powyższego szacunek dla twego silnika. Mi też tak paliła 6,5 na początku po mieście a przynajmniej tak mi się wydawało i nie wiem dlaczego teraz mik się wydaje ,że pali tak jak opisywałem.Może Kraków jest miastem gdzie autka palą więcej - korki dużo świateł itp.Jeżdżę na bardzo krótkich trasach 6km.Jeszcze się dobrze nie rozgrzeje a już koniec trasy,,,![]()
,,,,,,,,,,,,,
A jak się to robi?jerzy pisze:Można trochę obniżyć zużycie na pompie ale minimalnie ja tak zrobiłem....
dr_scott pisze:...te pedalskie śruby z tego dekla...
Idealne warunki dla diesla nie ma cojerzy pisze:Wobec powyższego szacunek dla twego silnika. Mi też tak paliła 6,5 na początku po mieście a przynajmniej tak mi się wydawało i nie wiem dlaczego teraz mik się wydaje ,że pali tak jak opisywałem.Może Kraków jest miastem gdzie autka palą więcej - korki dużo świateł itp.Jeżdżę na bardzo krótkich trasach 6km.Jeszcze się dobrze nie rozgrzeje a już koniec trasy,,,![]()
,,,,,,,,,,,,,
Świece są ok bo były wymieniane na nowe BERU... no chyba, że coś listwa by nie łączyłajerzy pisze:wg. mnie któraś ze świec nie grzeje.Ja tak miałem jedna nie grzała autko zapalało z kłopotem przez chwilę szarpało silnikiem do puki nie wyrówna się temperatura i ciśnienie w cylindrach potem jest OK.
Ssanie u mnie nie działa więc on chyba przyspieszył zapłon, żeby lepiej chwytał na zimno.jerzy pisze:Teraz ten mechanik nie wiem co on Ci tam regulował mógł Ci przyspieszyć na zapłonie ale po co?jak było dobrze - do przyspieszenia zapłonu zimnego silnika jest tzw.ssanie.
Dlatego chcę wymienić na nowe i wtedy stwierdzić efekt... jeżeli okaże się nie to - będę szukał dalej... a wtryskom i tak przyda się zmiana bo te już mają ponad 200kkm.jerzy pisze:Jeśli leją wtryski to żadna regulacja dawki paliwa nie pomoże.