Jak zobaczysz dolot, co tam jest, co idzie w cylindry to .... się zdziwisz jak te silniki jeszcze jeżdżą ...bassooner pisze:
przekonałeś mnie! nawet jeśli nie potrzebuję to i tak zaślepię!

Jak zobaczysz dolot, co tam jest, co idzie w cylindry to .... się zdziwisz jak te silniki jeszcze jeżdżą ...bassooner pisze:
przekonałeś mnie! nawet jeśli nie potrzebuję to i tak zaślepię!
dobra dobra... widziałem w germanii lybry z przebiegiem 300 - 400 tys km... czy to znaczy, że wszystkie miały zaślepione EGRy...bronx pisze:Jak zobaczysz dolot, co tam jest, co idzie w cylindry to .... się zdziwisz jak te silniki jeszcze jeżdżą ...bassooner pisze:
przekonałeś mnie! nawet jeśli nie potrzebuję to i tak zaślepię!
no i pięknie
przestańcie powtarzać bzdury zaczytane/zasłyszane/wymyślone. Wielokrotnie było wałkowane jak w JTD działa zawór i kiedy. Zapoznajcie się z zasadą działania EGR.bassooner pisze:dobra dobra... widziałem w germanii lybry z przebiegiem 300 - 400 tys km... czy to znaczy, że wszystkie miały zaślepione EGRy...bronx pisze:Jak zobaczysz dolot, co tam jest, co idzie w cylindry to .... się zdziwisz jak te silniki jeszcze jeżdżą ...bassooner pisze:
przekonałeś mnie! nawet jeśli nie potrzebuję to i tak zaślepię!
a jeszcze popytam:
- co z wyższą temperaturę spalania po zaślepieniu, bo przecież silnik będzie miał więcej tlenu?
- co z turbiną, bo chyba będzie się szybciej kręciła tak na biegu jałowym jak i na częściowych obciążeniach?
- co z nagrzewaniem silnika zimą - jak jest bardzo zimno to EGR jest zamknięty, czy bardziej lub mniej otwarty przyspieszając nagrzewanie silnika?
No osie x,y- dawka, obrotyRamzes_II pisze:... i od powietrza.
Nie denerwuje się tylko w kółko te same teksty.