
1. Wpłaty na pobyt, ze względów organizacyjnych przyjmujemy TYLKO do 10 czerwca włącznie. Wiadomość ta dotyczy szczególnie osób, które zamierzają przyjechać w/na sobotę sądząc, że na miejscu zapłacą i załatwią sobie wszystko. Takiej możliwości nie będzie.
2. Osoby-uczestnicy zlotu, otrzymają pakiety zlotowe w tym identyfikatory, które należy nosić przez cały czas trwania zlotu. Będą one jednocześnie przepustką do uczestnictwa we wszelkich konkursach i imprezach, w Tym jazdy samochodami dostarczonymi przez FAP i dealera. Tylko Ci uczestnicy będą ubezpieczeni w ramach OC zlotu.
3. W tym roku standard ośrodka jest o wiele niższy niż w ostatnich latach. Decyzja o wyborze DW Kolejarz była oparta m.in. na niskich kosztach pobytu, a więc zapewnieniem maksymalnej frekwencji na zlocie. Ten cel wg organizatorów uda się uzyskać na podstawie dotychczasowych wpłat. Nie narzekajcie więc za bardzo na pokoje, w których nie ma telewizora ani radia i są dość ubogo wyposażone. Za to węzły sanitarne są po dużym remoncie. Potraktujcie więc pokoje jako miejsce do spania a nie do przebywania w nim w nieskończoność. Do zabaw służyć będzie otoczenie budynku lub sala dyskotekowa oddana do naszej dyspozycji przez cały czas trwania zlotu, gdyby pogoda spłatała nam figla. W tych miejscach będzie się koncentrowało życie zlotowe.
4. Każdy z Was w pakiecie zlotowym otrzyma m.in. ?protokół? stanu technicznego pokoju, w który wpiszecie braki techniczne i usterki jakie spotkacie po przyjeździe. O ich usunięcie będziemy monitować u gospodarza obiektu. Podczas zdawania pokoju w obecności organizatora i przedstawiciela DW Kolejarz protokół ten zostanie od Was odebrany. NIE GUBIĆ !!
5. Pamiętajcie o ogólnych zasadach bezpieczeństwa na zlocie. Dotyczy to także spożywania napojów innych niż kawa, herbata i woda mineralna. Zlot jest ubezpieczony z tytułu OC, ale ubezpieczenie to nie dotyczy m.in.:
- rajdów terenowych, z których można indywidualnie skorzystać za dodatkową opłatą
- paintballa ? jest takowy teren w obszarze DW Kolejarz
- kąpieli w basenach w stanie ?po użyciu? i innych ?atrakcji? związanych np. ze skokami na główkę do /płytkiego/ basenu
- wszelkich innych działań, które nie mieszczą się w ogólnie przyjętej ?normie zachowań?
- zabawy/rajdu w sobotę /oprócz OC i NNW pojazdu/ i zdarzeń, które mogą na nim zaistnieć
Każdy musi być odpowiedzialnym i zdawać sobie sprawę z konsekwencji swych działań i decyzji.
6. W obrębie basenów szczególną uwagę zwracajcie na dzieci. Jeden basen jest dość głęboki.
7. Jazdy samochodami udostępnionymi przez FAP i dealera odbywają się wg odrębnych zasad, za które odpowiedzialny jest kol. MacioBA ? trzeźwość, prawo jazdy, podpisanie oświadczenie o odpowiedzialności.
8. W pakiecie zlotowym i na tablicy ogłoszeń będą dostępne numery telefonów do osób ?funkcyjnych? na zlocie, które w miarę swoich możliwości będą udzielały pomocy i informacji. Nie zapominajmy jednak, że one też chcą się bawić i odpocząć razem z Wami. Przygotowanie zlotu, to bardzo duże przedsięwzięcie logistyczne, dlatego raczej pomagajcie im, a nie przysparzajcie /dodatkowych

Mamy głębokie przekonanie, że przy pożegnaniu w niedzielne popołudnie, powiemy sobie ?do kolejnego spotkania na zlocie LKP? w pełni zdrowi oraz zadowoleni z pobytu, czego Wam i sobie życzę.
Poniżej przedstawiam Wam Regulamin rajdu, którego organizatorami są MiroMiglia i Zygmunt1 we współpracy ze Stabrafem, Wilkinem, Marzeną i Topciem1. XI Zlot LKP A.D. 2014 - Regulamin Rajdu na orientację. I. Postanowienia ogólne.
1. Organizatorem Rajdu jest Lancia Klub Polska .
2. Rajd jest integralną częścią XI Zlotu Ogólnopolskiego który odbędzie się w miejscowości Muszyna Złockie .
3. Rajd podlega ogólnym zasadom bezpieczeństwa obowiązującym podczas zlotu.
4. Rajd jest imprezą integracyjną, rodzinną, mającą na celu zabawę w duchu rywalizacji z innymi drużynami, z zachowaniem ogólnych zasad bezpieczeństwa i przepisów ruchu drogowego.
5. Rajd ma na celu poznanie ciekawych i charakterystycznych miejsc regionu Beskidu Sądeckiego.
II. Przepisy dotyczące uczestników zawodów.
1. Do udziału w zawodach dopuszczone zostaną TYLKO osoby wpisane na listę uczestników zlotu, które opłaciły pobyt w opcji ?tylko sobota? jako minimum.
2. Zaleca się aby w skład jednej drużyny wchodziły dwie osoby dorosłe i co najmniej jedna osoba niepełnoletnia.
3. Nie ma konieczności pokrewieństwa rodzinnego w ramach startującej ekipy. Oznacza to, że można się dobierać w dowolny sposób, z jedynym zastrzeżeniem, że są to osoby-uczestnicy zlotu (jak w pkt. II.1)
4. Samochody startujące w zawodach muszą być sprawne techniczne i ubezpieczone, zgodnie z wymogami dopuszczenia pojazdów do ruchu.
5. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość ograniczenia ilości uczestników ze względów bezpieczeństwa i sprawności przebiegu imprezy.
6. Główną intencją zawodów jest dobra zabawa i zasady fair play.
Tego oczekujemy od wszystkich uczestników.
III. Przepisy dotyczące przebiegu zawodów.
1. Zasady i reguły dotyczące przebiegu rajdu, ustala kierownictwo rajdu, wyznaczone przez organizatora zlotu.
2. Kierownictwo rajdu jest organem ostatecznym, rozstrzygającym kwestie sporne wynikłe podczas zawodów.
3. Rajd START-uje z terenu ośrodka zlotowego i tam też się kończy.
4. Każda z drużyn /ekipa/ rajdu otrzyma uproszczoną mapę wraz z instrukcjami postępowania w trakcie jego trwania.
5. Na trasie rajdu do rozwiązania będą zadania wymagające podstawowej znajomości motoryzacji, sprawności manualnej oraz spostrzegawczości w terenie.
6. Zwycięzcą rajdu/zabawy zostanie osoba która uzbiera najwięcej punktów za rozwiązane zadania, a nie za szybkość przeprowadzonej próby.
7. Zbyt wczesny wjazd na METĘ rajdu karany będzie punktami ujemnymi.
IV. Postanowienia końcowe.
Zawody mają na celu urozmaicenie czasu w trakcie zlotu i rywalizacji pomiędzy rodzinami w duchu dobrej zabawy, a także integracją wewnątrz klubową. W związku z powyższym, należy je traktować ?na luzie?, nie doprowadzając do ryzykownych czy też niebezpiecznych zachowań w czasie ich trwania.