Kappa - brak zapłonu

Drakman
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 03 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Drakman » 11 wrz 2006, 11:57

Może ktoś wie dlaczego po przekręceniu kluczyka tyrkocze przekaźnik od pompy paliwa (nie podaje paliwa po włączeniu zapłonu) ani nie ma iskry.
Po odpięciu sondy Lambda tyrkotanie przekaźnika ustaje.... Gdzie może być przyczyna? :(

Awatar użytkownika
Tomasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1272
Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Tomasz » 11 wrz 2006, 12:31

Uzupełnij profil
Obrazek

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Kappa - brak zapłonu

Post autor: wujek » 11 wrz 2006, 14:10

Witam,
A jak zachowują się kontrolki? Gasną, mrugają, jakieś inne zakłócenia?
Rozrusznik kręci?
Pozdrawiam

Drakman
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 03 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Drakman » 11 wrz 2006, 16:29

Witam , kontrolki wszystkie świecą normalnie , nie ma iskry i nie podaje paliwa, rozrusznik kręci , jest to silnik 2,0 20v 95r.

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: tomek » 12 wrz 2006, 8:07

"Drakman" pisze:Witam , kontrolki wszystkie świecą normalnie , nie ma iskry i nie podaje paliwa, rozrusznik kręci , jest to silnik 2,0 20v 95r.
Kolego masz pod nosem lanciateam, chyba najlepsza diagnoze wystawia oni, majac auto na warszatacie.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Kappa - brak zapłonu

Post autor: darkobo » 12 wrz 2006, 8:21

Witam kolegę z miasta Łodzi i zapraszam do działu "Powitania", gdzie jest miejsce, aby trochę więcej o sobie napisać.
A w lanciach lubią dziać się różne dziwne rzeczy z przewodami elektrycznymi - a najbardziej upierdliwe jest chyba pękanie żył przewodów wenątrz izolacji. Jak pęknie masa, to wtedy szaleją różne odbiorniki. Można próbować lokalizować samemu, ale przyłączam się do głosu tomka - Lanciateam na Wileńskiej - kappę rozbierają i składają nawet z zamkniętymi oczami.
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Drakman
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 03 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Drakman » 12 wrz 2006, 9:48

Witam, warsztat to ostateczność ,raz oddałem do warsztatu LANCIE DEDRE i mam bardzo przykre wspomnienia.Kappe kupiłem niedawno z uszkodzonym korbowodem. Silnik już jest cały zrobiony ale nie mogę go odpalić , na komputerku pokazuje brak błędu czyli 00 . Może ktoś mi potpowie gdzie i czego mogę szukać bo chciałbym troche nią pojeżdzić a nie tylko patrzeć :D . Proszę o pomoc bo żona bardzo zła :(

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Kappa - brak zapłonu

Post autor: darkobo » 12 wrz 2006, 10:00

"Drakman" pisze:Witam, warsztat to ostateczność ,raz oddałem do warsztatu LANCIE DEDRE i mam bardzo przykre wspomnienia. :(
Ale czy był to lanciateam ?
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Kappa - brak zapłonu

Post autor: wujek » 12 wrz 2006, 10:54

Witam,
Drakman, spróbuj Autotestu - przy wyłączonym zapłonie naciśnij "Clima Date" >trzymając wciśnięty "Clima Date" załącz zapłon (poz. MAR, bez uruchamiania rozrusznika). Zobacz, jaki będzie wynik.
Sprawdź podłączenie czujnika położenia wału.
Pozdrawiam
Żona się udobrucha, powiedz, że nie będziesz wtrącał się , gdy szyje, i zjesz przypalonego kotleta bez "strajku". Gdy uruchomisz auto to wszystko wróci do normy :)
Podaj mi, plizz, na priv, z którego zakładu masz niemiłe wspomnienia.

Drakman
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 03 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Drakman » 12 wrz 2006, 17:32

Witam ponownie, autotest zrobiony 00,bezpieczniki sprawdzone masa też i pociągnięte dodatkowo nowe kable i nic :(

Drakman
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 03 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Drakman » 12 wrz 2006, 18:07

Nie to nie był ten warsztat

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Kappa - brak zapłonu

Post autor: darkobo » 12 wrz 2006, 19:58

"wujek" pisze: Podaj mi, plizz, na priv, z którego zakładu masz niemiłe wspomnienia.
A dlaczego na piva ? Jeśli partolą robotę lub są w inny sposób nielmili, to niech wszyscy się dowiedzą. Choć przyznam, że ja raczej już nie będę testował niesprawdzonych warsztatów.
"Drakman" pisze:Nie to nie był ten warsztat
To może jednak spróbuj na Wileńskiej. Jak się przyznasz, że wieść powziąłeś na Forum, to może Prezes nie zedrze z Ciebie skóry :wink: . No chyba, że wzięło Ci na ambicję i nie spoczniesz, póki sam nie dojdziesz.
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Drakman
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 03 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Drakman » 12 wrz 2006, 20:04

Dodam jeszcze, że Lancia jest z gazem sekwencyjnym i dioda na przełączniku od gazu zapala się na pół sekundy i gaśnie i nie zapala się nawet podczas kręcenia rozrusznikiem (sorry ale nie znam instalacji sekwencyjnej i w tym temacie jestem zielony), może to coś podpowie, problem tyrkotania przekaźnika faktycznie ustał po podłączeniu dodatkowej masy do silnika ale i tak nie ma iskry i nie podaje żadnego paliwa (ani benzyny ani gazu). Na sekundę po przekręceniu kluczyka załącza się pompa paliwa i rozłącza się i podczas kręcenia już nie chodzi. Nie ma też impulsów ani na cewki ani na wtryski. Cała instalacja do komputera sprawdzona, tam gdzie masy są masy tam gdzie plusy są plusy Tam gdzie sygnały wiązki są ok. Czujniki sprawdzone (magnetyczny wału 800 omów halla 760 omów, więc chyba sprawne) i skończyły mi się pomysły..... :cry:

Drakman
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 03 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kappa - brak zapłonu

Post autor: Drakman » 12 wrz 2006, 21:25

Mam jeszcze gorącą prośbę, jeśli to oczywiście nie problem dla użytkowników Kapki z Łodzi. Chciałbym zajrzeć pod machę jakiejś jeżdżącej najlepiej jeszcze z gazem, oczywiście nic nie będę nikomu grzebał chodzi tylko o zerknięcie wizualnie na motor i jego elementy i podłączenia czy napewno nic nie brakuje e.t.c. Ponieważ kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem i jest już poskładany i wygląda na to, że jest niby wszystko ok, ale chciałbym się upewnić. Za okazaną chęć pomocy z góry dzięki :) Na wszelki wypadek podaję nr tel. 888748529. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Kappa - brak zapłonu

Post autor: wujek » 13 wrz 2006, 9:43

Witam,
No, to coś się poprawiło - klepanie przekaźnika pompy zniknęło, autodiagnoza OK. Ale nie chce odpalić. Kupiłeś auto z ubitym motorem, czyli nie odpalałeś go nigdy. Czy jest w tym aucie jakiś system zabezpieczeń (fabryczny lub dodany), a może immobilizer powoduje zablokowanie ECU? Objawy pasują.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”