Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Awatar użytkownika
henek155
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Łańcut

Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Post autor: henek155 » 19 lut 2013, 23:32

Witam mam dylemat bo nie widzę gdzie mam podpiąć zawór sterujący vis pod kolektorem tzn do jakiej złaczki bo moja thema coś modzona nawet filtra paliwa nie miała musiałem dodać.podejrzewam ze z podcisnieniem tez cos modzone było.teraz nie wiem gdzie podpiąć ten zawórzeby visa sterował z elektrozawóru mam tylko jedno wyjscie które idzie do puszki podciścnienia.i z puszki jak mysle do kolektora.

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema MkIII 2.0 16 sterowanie V.I.S

Post autor: Lukasz_TG » 19 lut 2013, 23:45

Jutro moge zerknąć.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2740
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Post autor: Mariusz91 » 20 lut 2013, 20:16

Henek, a Ty wiesz że mk3 ma filtr paliwa w innym miejscu niż mk2? :D

Awatar użytkownika
henek155
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Łańcut

Re: Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Post autor: henek155 » 15 mar 2013, 22:10

Mariusz, nie znalazłem go, możesz mi napisać w którym miejscu jest, bo pod maską go nie ma, od dołu przy baku też. nWięc pomyślałem, że go nie ma wcale i wpiąłem w układ nowy.
Jeśli chodzi o zawór visa, miałem ułamany króciec i było to praktycznie nie widoczne. Już jest sklejony i podpięty. Jeśli się nie mylę, to po zapaleniu silnika podciśnienie wzrasta i zamyka krótki dolot i przy 4800 rpm komputer załącza zawór vis i spuszcza podciśnienie z siłownika klapki, się przymykają i mamy krótki dolot.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 0:20 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem. Interpunkcja, polskie litery !!!

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2740
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Post autor: Mariusz91 » 15 mar 2013, 23:42

Filtr paliwa w Mk3 jest z tyłu pod wnęką koła zapasowego. Przynajmniej tak ktoś tam kiedyś twierdził bo ja mk3 nigdy nie miałem ;)

Awatar użytkownika
henek155
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Łańcut

Re: Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Post autor: henek155 » 16 mar 2013, 0:07

Pod wnęką mam zakręconego haka i filtra tam nie widziałem. Belkę też wyciągałem, bo była malowana proszkowo także chyba naprawdę ktoś ominął ten filtr.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 0:22 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Używamy polskich liter, interpunkcja. Poprawiłem.

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Post autor: Cromik » 16 mar 2013, 8:44

W MKIII filtr jest we wnęce pod kołem zapasowym. Szukaj po przewodach, może gdzieś znajdziesz.
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

Awatar użytkownika
henek155
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Łańcut

Re: Thema MkIII 2.0 16v - sterowanie V.I.S

Post autor: henek155 » 27 sie 2013, 19:48

skubany sie znalazł pod kołem zapasowym jest taka bania(obudowa) plastikowa w jej środku jest schowany filtr paliwa.wymieniony na nowy. :) pompa tez z kappy bo ktoś regenerował gume która sie roztopiła w baku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”