Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Mam pytanie o sterowanie elktrozaworem egr czy jakbym kupił młodszy silnik to komputer i wiazkę też bym musiał zmienić.
Lancia Lybra SW 1.9JTD, 2000r ,kupiona przy 196350 obecnie 224000.
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Prawdopodobnie tak.
EGR chyba jest najmniejszym problemem. Silniki CF3 mają inną turbinę (zmienna geometria, która jest sterowana elektrozaworem) i kilka innych elementów. Zatem musiałbyś kupić silnik z osprzętem, prawdopodobnie również komputerem i wiązką.
EGR chyba jest najmniejszym problemem. Silniki CF3 mają inną turbinę (zmienna geometria, która jest sterowana elektrozaworem) i kilka innych elementów. Zatem musiałbyś kupić silnik z osprzętem, prawdopodobnie również komputerem i wiązką.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Dzięki a orientujesz się czy od Fiata Marea, Bravo, Brava, Multipla 182B4000 bo tak są oznaczone też pasuje do mojej.
Lancia Lybra SW 1.9JTD, 2000r ,kupiona przy 196350 obecnie 224000.
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Różnice będą w osprzęcie, ale sam silnik z turbiną powinien być ten sam w wymienionych przez Ciebie Fiatach jak i w AR156.
Ale niech się jeszcze ktoś lepiej zorientowany w różnicach wypowie.
Ale niech się jeszcze ktoś lepiej zorientowany w różnicach wypowie.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Serce kupione 1100 zł całe jutro zaczynamy montaż.Sprzedający zapewniał o przebiegu 157 tyś. zobaczymy.
Lancia Lybra SW 1.9JTD, 2000r ,kupiona przy 196350 obecnie 224000.
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Kupiłeś od Lybry, czy od innego modelu?
Powodzenia w przekładce
Powodzenia w przekładce
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Kupiłem od Lybry.
Lancia Lybra SW 1.9JTD, 2000r ,kupiona przy 196350 obecnie 224000.
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
gdzie kupiłeś mnie też to czeka
Lybra 1.9 JTD kombi
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Kao101, mam pytanko. Na jakim oleju jeździłeś?
Alfa Romeo 159 SW ti 2.0jtdm '09
Lancia Ypsilon 1.4 16V '06
Lancia Lybra SW 1.9JTD LX '01
Lancia Dedra SW 1.9TDS LS '97
Opel Corsa 1.2i JOY '93
Fiat 125p '87 + Fiat Argenta 2.0i '82 --> FIAT 125 2000 iniezione eletronica
* * * OBERSCHLESIEN... mein Vaterland * * *
Lancia Ypsilon 1.4 16V '06
Lancia Lybra SW 1.9JTD LX '01
Lancia Dedra SW 1.9TDS LS '97
Opel Corsa 1.2i JOY '93
Fiat 125p '87 + Fiat Argenta 2.0i '82 --> FIAT 125 2000 iniezione eletronica
* * * OBERSCHLESIEN... mein Vaterland * * *
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Mobil 5w40. Tak wiem, za rzadki. Dorwałem specyfikacje techniczną fiata, a tam jest podane od wymiany do wymiany 10w40. I to pewnie było gwoździem do trumny silnika.
Silnik zamontowany jak się okazało to nie od Lybry tylko od Alfy 156.Teraz muszę kata wyciąć, bo zapchany i brakuje mocy.Jak przepływkę odłączę jest lepiej, ale westagate-em upuszcza nadmiar powietrza przy schodzeniu z obrotów.Po spalinach widać, że zapchany kat, bo ich po prostu prawie nie ma wcale, no przy 4000 puści małą chmurkę, ale to nie jest to jak powinno być.
Kupiłem na allegroszu, szukałem tych sprzedających, co mieli najwięcej pozytywów, a trafiłem na takiego, co nie miał żadnego negatywa. Kupiłem w poniedziałek, w środę był już u mechanika. Koszt przesyłki z końca świata- Myślibórz 150 zł.Tu macie linka do aukcji:
Silnik zamontowany jak się okazało to nie od Lybry tylko od Alfy 156.Teraz muszę kata wyciąć, bo zapchany i brakuje mocy.Jak przepływkę odłączę jest lepiej, ale westagate-em upuszcza nadmiar powietrza przy schodzeniu z obrotów.Po spalinach widać, że zapchany kat, bo ich po prostu prawie nie ma wcale, no przy 4000 puści małą chmurkę, ale to nie jest to jak powinno być.
Kupiłem na allegroszu, szukałem tych sprzedających, co mieli najwięcej pozytywów, a trafiłem na takiego, co nie miał żadnego negatywa. Kupiłem w poniedziałek, w środę był już u mechanika. Koszt przesyłki z końca świata- Myślibórz 150 zł.Tu macie linka do aukcji:
Ostatnio zmieniony 18 mar 2013, 23:09 przez stabraf, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.Skracamy linki. Interpunkcja !!!
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.Skracamy linki. Interpunkcja !!!
Lancia Lybra SW 1.9JTD, 2000r ,kupiona przy 196350 obecnie 224000.
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Dla 1,9JTD 10W40?kao101 pisze:Mobil 5w40. Tak wiem za rzadki dorwałem specyfikacje techniczną fiata, a tam jest podane od wymiany do wymiany 10w40. I to pewnie było gwoździem do trumny silnika.
Dziwne, ale instrukcja podaje:
Olej wielosezonowy na bazie syntetycznej o lepkości SAE 5W-40, który przewyższa wymagania specyfikacji ACEA B3 i API CF.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Ostatnio zmieniony 18 mar 2013, 23:56 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Skróciłem link.
Powód: Skróciłem link.
Lancia Lybra SW 1.9JTD, 2000r ,kupiona przy 196350 obecnie 224000.
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Raczej nie, bo jeśli dobrze pamiętam to nawet w wersji papierowej do swojej Lybry (fakt, faktem po włosku) jest mowa właśnie o tej specyfikacji - a moja Lybra też ma najsłabszą wersję silnika 1,9JTD.
Ponadto w instrukcji AR156 dopuszczane są do JTD oba rodzaje tj. 5W40 i 10W40. Poza tym nie sądzę, aby zastosowanie lepszego oleju przyczyniło się jakkolwiek do tej sytuacji.
Ponadto w instrukcji AR156 dopuszczane są do JTD oba rodzaje tj. 5W40 i 10W40. Poza tym nie sądzę, aby zastosowanie lepszego oleju przyczyniło się jakkolwiek do tej sytuacji.
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Olej 5W40 jest jak najbardziej prawidłowy. W zależności od klimatu producent zaleca stosowanie 5W40 lub 10W40.
Mam nadzieję, że stosowałeś Mobil 5W40 z przeznaczeniem do diesli.
Być może płyn chłodniczy dostawał Ci się do oleju, co spowodowało zajechanie turbiny. Albo po porostu miałeś zajechaną turbinę.
Katalizator masz na bank zapchany jak wycisłeś tam 2 litry oleju w 30 sekund. Tyle nawet Jelcz nie łyknie
Mam nadzieję, że stosowałeś Mobil 5W40 z przeznaczeniem do diesli.
Być może płyn chłodniczy dostawał Ci się do oleju, co spowodowało zajechanie turbiny. Albo po porostu miałeś zajechaną turbinę.
Katalizator masz na bank zapchany jak wycisłeś tam 2 litry oleju w 30 sekund. Tyle nawet Jelcz nie łyknie
Alfa Romeo 159 SW ti 2.0jtdm '09
Lancia Ypsilon 1.4 16V '06
Lancia Lybra SW 1.9JTD LX '01
Lancia Dedra SW 1.9TDS LS '97
Opel Corsa 1.2i JOY '93
Fiat 125p '87 + Fiat Argenta 2.0i '82 --> FIAT 125 2000 iniezione eletronica
* * * OBERSCHLESIEN... mein Vaterland * * *
Lancia Ypsilon 1.4 16V '06
Lancia Lybra SW 1.9JTD LX '01
Lancia Dedra SW 1.9TDS LS '97
Opel Corsa 1.2i JOY '93
Fiat 125p '87 + Fiat Argenta 2.0i '82 --> FIAT 125 2000 iniezione eletronica
* * * OBERSCHLESIEN... mein Vaterland * * *
Re: Lybra 1.9 JTD - max obroty/nie mogłem zgasić silnika
Te przebiegi przy silnikach to między bajki - nie ma możliwości weryfikacji i sprzedawcy piszą co chcą. Zwróć uwagę, że silniki na Allegro zawsze maja małe przebiegikao101 pisze:Serce kupione 1100 zł całe jutro zaczynamy montaż.Sprzedający zapewniał o przebiegu 157 tyś. zobaczymy.
Nawet te 10 letnie.
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,