Lybra 1.9 JTD 105KM - dwumasa + sprzęgło - regeneracja?
- slimek
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 lip 2011, 20:45
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Kraków
Lybra 1.9 JTD 105KM - dwumasa + sprzęgło - regeneracja?
Panie i Panowie,
Mam zasadnicze pytanie:
Za i przeciw regenerowanym dwumasom. Mówię tu o regeneracji profesjonalnej (są takie firmy w POLSCE) oferujące takie komponenty.
Mam do wymiany calutki komplecik ale powiem szczerze nie stać mnie na nowicę która za same części skasuje mnie od 2000 zł w górę, a gdzie wymiana.
Mam akurat taka sytuację życiową że jestem pod murem więc to wydaje się być jedyna opcja.
Ale chciałem poznać opinię tych co zjedli na lucynkach zęby, a najbardziej tych co sie odważyli na taki manewr.
Dodatkowo muszę wymienić świeczki co dokłada mi zmartwień bo pewnie bez zerwania przynajmniej jednej starej się nie obejdzie a nie znam nikogo kto by bez ściągania głowicy wydarł zerwaną świeczkę. To raczej tylko doda wydatków do listy która w moim przypadku najlepiej żeby była jak najkrótsza a nie jak najdłuższa.
Tak więc proszę o profesjonalną pomoc a nie teksty że ja bym nie ryzykował. Bo uwierzcie że ja bym tez nie ryzykował gdybym miał możliwości finansowe których właśnie nie mam. Proszę najlepiej o fakty niż rady dobrego wuja.
Dzięki i pozdrawiam wszystkich lucyniaży.
Tomek z Kraka.
Mam zasadnicze pytanie:
Za i przeciw regenerowanym dwumasom. Mówię tu o regeneracji profesjonalnej (są takie firmy w POLSCE) oferujące takie komponenty.
Mam do wymiany calutki komplecik ale powiem szczerze nie stać mnie na nowicę która za same części skasuje mnie od 2000 zł w górę, a gdzie wymiana.
Mam akurat taka sytuację życiową że jestem pod murem więc to wydaje się być jedyna opcja.
Ale chciałem poznać opinię tych co zjedli na lucynkach zęby, a najbardziej tych co sie odważyli na taki manewr.
Dodatkowo muszę wymienić świeczki co dokłada mi zmartwień bo pewnie bez zerwania przynajmniej jednej starej się nie obejdzie a nie znam nikogo kto by bez ściągania głowicy wydarł zerwaną świeczkę. To raczej tylko doda wydatków do listy która w moim przypadku najlepiej żeby była jak najkrótsza a nie jak najdłuższa.
Tak więc proszę o profesjonalną pomoc a nie teksty że ja bym nie ryzykował. Bo uwierzcie że ja bym tez nie ryzykował gdybym miał możliwości finansowe których właśnie nie mam. Proszę najlepiej o fakty niż rady dobrego wuja.
Dzięki i pozdrawiam wszystkich lucyniaży.
Tomek z Kraka.
Lancia Lybra 1.9 JTD sedan
Rok produkcji: Grudzień 1999
Wersja silnika: AR 32302
Kod wersji: 839AXD1A
Wersja: V3 I BN LX
Typ silnika: M1 I 1910 JTD CF2.
"Life is not the way it's supposed to be... It's the way it is... The way we cope with it, is what makes the difference."
Rok produkcji: Grudzień 1999
Wersja silnika: AR 32302
Kod wersji: 839AXD1A
Wersja: V3 I BN LX
Typ silnika: M1 I 1910 JTD CF2.
"Life is not the way it's supposed to be... It's the way it is... The way we cope with it, is what makes the difference."
- slimek
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 lip 2011, 20:45
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Lybra 1.9 JTD 105KM - dwumasa + sprzęgło - regeneracja?
Dodam coś jeszcze do tego wątku. Wasze opinie oraz potwierdzone za/przeciw na temat:
http://www.sprzeglo-service.pl/index.html
http://dwumasowki.pl/contact-us.html
http://www.dwumasowe.com.pl/
http://kolo-dwumasowe.pl/
http://www.sprzeglo-service.pl/index.html
http://dwumasowki.pl/contact-us.html
http://www.dwumasowe.com.pl/
http://kolo-dwumasowe.pl/
Lancia Lybra 1.9 JTD sedan
Rok produkcji: Grudzień 1999
Wersja silnika: AR 32302
Kod wersji: 839AXD1A
Wersja: V3 I BN LX
Typ silnika: M1 I 1910 JTD CF2.
"Life is not the way it's supposed to be... It's the way it is... The way we cope with it, is what makes the difference."
Rok produkcji: Grudzień 1999
Wersja silnika: AR 32302
Kod wersji: 839AXD1A
Wersja: V3 I BN LX
Typ silnika: M1 I 1910 JTD CF2.
"Life is not the way it's supposed to be... It's the way it is... The way we cope with it, is what makes the difference."
Re: Lybra 1.9 JTD 105KM - dwumasa + sprzęgło - regeneracja?
Też by mnie interesowała opinia kolegów:)
Była: Lybra 1.8 LPG, Lybra 2.4jtd CF3 - 2000r
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Re: Lybra 1.9 JTD 105KM - dwumasa + sprzęgło - regeneracja?
Znajomi zakładali regenerowaną dwumasę do dostawczaka, poleciała po 20 tys.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Lybra 1.9 JTD 105KM - dwumasa + sprzęgło - regeneracja?
Jak poleciał mi sprzęgło w Astrze to dzwoniłem do gości w Zabrzu.
Zajmuje się regeneracją okładzin hamulcowych oraz okładzin tarcz sprzęgieł.
Mówił że robi regeneracje już ok 20 lat.
Przez ten czas miał reklamacje za czasów maluch i poldolota.
Aktualnie jego klienci (nie raz zakłady naprawcze) twierdzą iż zregenerowana przez niego elementy
sprawują się lepiej jak oryginały - tyle zasłyszałem, sam nie skorzystałem.
W robocie kolega też mówił że regenerował sprzęgło i był zadowolony, ale to wszystko stare generacje aut,
typu astra f czy escort itp.
Pewnie będzie tak jak z zimowymi oponami bieżnikowanymi, jedni za drudzy przeciwko i zależy na co trafisz.
Zajmuje się regeneracją okładzin hamulcowych oraz okładzin tarcz sprzęgieł.
Mówił że robi regeneracje już ok 20 lat.
Przez ten czas miał reklamacje za czasów maluch i poldolota.
Aktualnie jego klienci (nie raz zakłady naprawcze) twierdzą iż zregenerowana przez niego elementy
sprawują się lepiej jak oryginały - tyle zasłyszałem, sam nie skorzystałem.
W robocie kolega też mówił że regenerował sprzęgło i był zadowolony, ale to wszystko stare generacje aut,
typu astra f czy escort itp.
Pewnie będzie tak jak z zimowymi oponami bieżnikowanymi, jedni za drudzy przeciwko i zależy na co trafisz.
- PabloGarage
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 sty 2008, 0:00
- Lokalizacja: Poręby Nowe /okolice MMz
Re: Lybra 1.9 JTD 105KM - dwumasa + sprzęgło - regeneracja?
Witam.
Dawno mnie tu nie było, ale napiszę coś od siebie.
Nie istnieje dobra/profesjonalna regeneracja dwumasu za małe pieniądze. jeśli jest to dobrze zrobione to kosztuje niewiele mniej niż nowe koło.
Sprzęgło jeśli ma nie wytarte słoneczko, to śmiało można regenerować i daje radę bez problemu.
Jeśli rozważacie takie opcje, to lepiej moim zdaniem kupić dobry używany oryginał, niż wydawać kasę na pseudo regeneracje.
Używane koło w nienagannym stanie, to wydatek około 400 pln.
Sprzęgło używane za 300 pln też można spokojnie znaleźć.
Taka moja rada.
Naprawiam te auta na tyle długo, ze coś wiem na ten temat.
Pozdrawiam.
Dawno mnie tu nie było, ale napiszę coś od siebie.
Nie istnieje dobra/profesjonalna regeneracja dwumasu za małe pieniądze. jeśli jest to dobrze zrobione to kosztuje niewiele mniej niż nowe koło.
Sprzęgło jeśli ma nie wytarte słoneczko, to śmiało można regenerować i daje radę bez problemu.
Jeśli rozważacie takie opcje, to lepiej moim zdaniem kupić dobry używany oryginał, niż wydawać kasę na pseudo regeneracje.
Używane koło w nienagannym stanie, to wydatek około 400 pln.
Sprzęgło używane za 300 pln też można spokojnie znaleźć.
Taka moja rada.
Naprawiam te auta na tyle długo, ze coś wiem na ten temat.
Pozdrawiam.