Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11985
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: topcio » 02 sie 2012, 8:49

Błąd montażowy odpada ponieważ wcześniej samochód jeździł bez problemu. Reduktor jest KME a wtryski takie
P7180102.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: david_b » 02 sie 2012, 11:15

Kolejne pytanie- ile auto ma przebiegu na LPG?Te "wtryskiwacze" padły u mnie po niecałych 30tys.km
Niestety błąd montażowy jest( na zdjęciu tak to wygląda mogłem coś przeoczyć)-Listwy powinny być połączone przy tak sporej mocy i ilości cylindrów,aby tak na pierwszym,jak i na piątym cylindrze gaz dochodził pod prawie jednakowym ciśnieniem.Nie piszesz też nic o komputerze sterującym,o ile to STAG,to trójnik pomiarowy powinien być umieszczony za filtrem fazy lotnej...Nie zauważyłem w którym miejscu gazownik go umieścił...

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3245
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: Marcin_D » 02 sie 2012, 14:54

Ja mam OMWL Dream XXI ale coś zaczłą klękać (tak stwierdził gazownik jak byłem u niego - że puszcza) - kupiłem zestaw naprawczy i powymieniałem co się dało powymieniać - teraz jest czasami jeden problem - potrafi przy wysprzęglaniu zgasnąć (zdzarza ię rzadko, ale jednak) - wkurza mnie to i już nie wiem czy go drugi raz nie rozbiorę.

Drugi problem - odcina mi tak gdzieś przy 4800, a na początku to ciągnał na LPG praktycznie do odcinki jak na Pb.

Czy to może być wina że jest gdzieś coś źle złożone po wymianach. Zestaw naprawczy był sygnowany logo OMVL - ale według mnie to membrany były zrobione z trochę grubszej gumki i były jak dla mnie trochę sztwniejsze od tych co wyjąłem.

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: marceli » 02 sie 2012, 16:43

david_b pisze:Kolejne pytanie- ile auto ma przebiegu na LPG?Te "wtryskiwacze" padły u mnie po niecałych 30tys.km
Racja,valteki trzeba czyścić i kalibrować co jakiś czas gdyż zmienia się skok tłoczka i źle podają.Myślę że realne jest 15tys km.Nawet mniej.
david_b pisze:Niestety błąd montażowy jest( na zdjęciu tak to wygląda mogłem coś przeoczyć)-Listwy powinny być połączone przy tak sporej mocy i ilości cylindrów,aby tak na pierwszym,jak i na piątym cylindrze gaz dochodził pod prawie jednakowym ciśnieniem.
Też racja choć tutaj ma zasilone dwoma wyjściami z filtra po 2*3cyl więc spadków aż takich nie ma.
Jak miałby pojedyncze wtryski to przy mocach <150KM pasuje zasilić z dwóch stron.
To z trójnikiem też racja.

Tak więc wracając do problemu zacząłbym od wtrysków.

Marcin D a po naprawie regulowałeś instalację??
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

thomas85pl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 53
Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
Imię: Tomek
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: thomas85pl » 02 sie 2012, 20:40

regaciarz pisze:OMVL HP do 170 koni to lekkie przegięcie, MP wystarczy w zupełności ;) Raz miałem w ręku reduktor( zwykłe "dwie cycki" omvl) mający 180 tyś km w Fiacie z nauki jazdy :) OMVL ma dużą zaletę- nie przenosi cykania na budę, co lubi robić Zavoli.
Chociaż przyznam się bez bicia, że dzisiaj w Lybrze 2,4 założyłem Zavoli zeta S i jak najbardziej wystarcza.
OMVL HP - High Power do 240 KM, OMVL MP - Medium Power do 200KM

Do Valteków też są komplety naprawcze, bardzo łatwo się naprawia - wymieniasz wewnętrzne tłoczki i oringi i są tanie w dodatku

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: marceli » 02 sie 2012, 21:09

thomas85pl pisze:Do Valteków też są komplety naprawcze, bardzo łatwo się naprawia - wymieniasz wewnętrzne tłoczki i oringi i są tanie w dodatku
Tylko pasuje je potem skalibrować coby dawka była w miarę jednakowa na każdym.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3245
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: Marcin_D » 03 sie 2012, 16:07

marceli pisze: Marcin D a po naprawie regulowałeś instalację??

No właśnie muszę podpiąc pod kompa i ją wyregulować - bo nie jest nic zrobione z regulacją.

Muszę albo podjechać albo kabelek kupić.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11985
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: topcio » 04 sie 2012, 10:21

Marcin_D pisze: kupiłem zestaw naprawczy i powymieniałem co się dało powymieniać -
Allegro Taki zestaw tłoczek, gumka i sprężynka czy coś jeszcze?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

regaciarz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 188
Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
Imię: Michał
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: regaciarz » 04 sie 2012, 11:06

to wszystko, trzeba tylko dokładnie wymyć całą listwę w środku, szczególnie trzpienie, w których pracyją tłoczki

wcześniej pomyliłem silniki, w Lybrze był silnik 2.0 20v :P

Awatar użytkownika
Adisz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 364
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: Adisz » 11 sie 2012, 13:47

Sama regeneracja jest dziecinnie prosta, tyle, że po takim zabiegu każdy wtrysk będzie lał inaczej. Silnik może nie równo chodzić,nie mieć mocy albo dużo palić. A kalibracja kosztuje pewnie z 50 - 100 zł.

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: david_b » 12 sie 2012, 6:15

Panowie,tańsza wersja - długofalowo to wymiana valtek'ów na magic jet'y i radość a jazdy-warunek ustawienie ich w PIONIE!W kappie-żaden problem.Dobiegam 100tys km,po 50000 rozebrałem,wyczyściłem i wymieniłem zderzaki(niepotrzebnie-stare po 50000km leżą gotowe do założenia).
Tajemnica chyba tkwi w tym,że magic jet'y w listwach łączonych po 3szt były najbardziej udane.Są oczywiście lepsze i droższe wtryskiwacze,ale...

regaciarz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 188
Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
Imię: Michał
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

Post autor: regaciarz » 12 sie 2012, 8:37

to masz szczęście, ja o magicach mam bardzo niskie mniemanie, kiedyś u mnie w warsztacie je zakładano i na gwarancji wymieniliśmy prawie wszystkie, montowane w pionie, poziomie, skosie, nie było reguły, padały jak muchy.
Jest tańsza i lepsza opcja- niebieskie OMVl, nie widziałem jeszcze takiego który padłby poniżej 70 tyś km, bardzo czesto wytrzymują ponad 100 tyś km a kosztują paczkę fajek ;) jedynie dość głośno stukają, ale da się z tym żyć.
Jeśli już iść w koszta i montować pojedyńcze wtryski to tylko Hana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”