Kappa - poziom oleju

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

Kappa - poziom oleju

Post autor: larry123 » 29 maja 2006, 19:51

Jaki powiniem być poziom oleju na bagnecie w kappie ???

maks czy w połowie ???

czym gozi jazda z maksymalny poziomem oleju. ???

Anonymous

Kappa - poziom oleju

Post autor: Anonymous » 29 maja 2006, 19:57

Albo zje olej, albo go wypluje :wink:

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 30 maja 2006, 19:55

po ostrej jezdzie, odczekując 20 minut, sprawdziłem olej i było go w połowie ws. oleju.

Dolałem pól litra. W domu okazało sie że cos zle zrobiłem i było go stanowcza za dużo.

Ani nie spalił ani nie wypluł, odsączyłem go strzykawką i węzkiem z otworu po ws. oleju. teraz jest ok.

Tylko dlaczego źle odczytałem ws. oleju za pierwszym razem.

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

Kappa - poziom oleju

Post autor: Kojak » 30 maja 2006, 21:03

Bo zrobiłeś to za szybko. 20 minut nie wystarcza. Najlepiej badać poziom po nocnym "odpoczynku" auta. Poza tym bagnet w Kappie przy wejściu do miski wygina się i jedocześnie mozna zrobić 2 różne odczyty patrząc na 2 strony bagnetu...

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

Kappa - poziom oleju

Post autor: larry123 » 30 maja 2006, 21:07

"Kojak" pisze:... mozna zrobić 2 różne odczyty patrząc na 2 strony bagnetu...
to juz chyba jest nie możliwe ???
poniewaz bagnet umoczy sie w oleju to tak samo w obu stron

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

Kappa - poziom oleju

Post autor: Kojak » 30 maja 2006, 21:33

No ja zauważyłem taką sytuację i sam też przesadziłem z dolaniem oleju...

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa - poziom oleju

Post autor: Przemo » 30 maja 2006, 23:16

Ja czasami ajk patzre to po jednej stronie bagnetu jest full a po drugiej prawie zero.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

Kappa - poziom oleju

Post autor: Kojak » 31 maja 2006, 8:26

No właśnie o tym efekcie mówię :?

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

....

Post autor: larry123 » 31 maja 2006, 8:36

fajne auto ta kappa

ws. tem dziwnie sie zachowuje
ws. benyznki tez
i nawet oleju tu panie nie sprawdzisz porzadnie

:)

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1392
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Kappa - poziom oleju

Post autor: Luckyy » 31 maja 2006, 10:36

ale za to da sie sprawdzic poziom oleju nie otwierajac maski :D
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Kappa - poziom oleju

Post autor: sloneczna » 31 maja 2006, 13:11

Ja przy wymianie leje do górnej granicy i ubywa go powoli ,że po 12tyś
jest poniżej połowy lub przy dolnej kresce .W tych samych warónkach pomiar.Narazie nie wymaga dolewek . Chyba skala na miarce min -max to około 1l .
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Kappa - poziom oleju

Post autor: Przemo » 31 maja 2006, 16:55

u Mnie czasami na infocenter pisze ze jest mało oleju, a potem jak patrze na miarke jest połowa stanu.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”