Witam
Problem tyczy Themy 16v Turbo 1991r. Zdziwił mnie elektromagnes rozrusznika, idą do niego dwa kable zakonczone konektorami żenskimi, jeden wiadomo podaje napięcie na cewke, natomiast za co odpowiada ten drugi?
Pozdrawiam
Thema - problem przy wymianie rozrusznika
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Thema - problem przy wymianie rozrusznika
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
Re: Thema - problem przy wymianie rozrusznika
No popatrz nikt nic nie wie a to takie wiekowe auto.Lukasz_TG pisze:Witam
Problem tyczy Themy 16v Turbo 1991r. Zdziwił mnie elektromagnes rozrusznika, idą do niego dwa kable zakonczone konektorami żenskimi, jeden wiadomo podaje napięcie na cewke, natomiast za co odpowiada ten drugi?
Pozdrawiam
- Krissu1980
- Klubowicz
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Re: Thema - problem przy wymianie rozrusznika
Obstawiam, że jeden do sterowania rozrusznika, a drugi idzie do instalacji do wzmocnienia zasilania przy rozruchu
Re: Thema - problem przy wymianie rozrusznika
No znalazł się ktoś kto podniósł morale Forum , podczas uruchamiania kostka stacyjki odcina obwód zapłonu i wtedy ten przewód przejmuje rolę zasilania paliwa i zapłonu czyli w czasie uruchamiania pracuje tylko obwód potrzebny do uruchomienia silnikaKrissu1980 pisze:Obstawiam, że jeden do sterowania rozrusznika, a drugi idzie do instalacji do wzmocnienia zasilania przy rozruchu