Zawsze można zregenaerować czy kupić choćby używke 300zł sztuka,lub nowy 1200/sztargenta67 pisze:I obyś był jak najdłużej w tym przeświadczeniu żył i oby nie spotkały cię przypadłości CR, nie ma nic "gorszego" jak stare JTD.fazi pisze:że jak ? JTD to jest to i nic tego nie zmieniargenta67 pisze:, tylko jak minie mu te 300 tyś to cale oszczędności pójdą pa pa. CR po takim przebiegu zaczyna robić fochy, a tu już pierwszy lepszy domowy fachowiec nie pomoże.NIKI pisze:A mi się wydaje że jak się che mieć oszczędnego Thesis-a to trzeba sobie kupić diesla...
Thesis na gazie LPG
Re: Thesis na gazie LPG
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Re: Thesis na gazie LPG
Wtryskiwacz to tylko małe choć bardzo ważne ogniwo układu CR (i tu drobny koszt 300 zł, używka), ale uwierz aby CR był cały czas super istotne są wszystkie elementy, a uwierz trochę tego jest i jest tego więcej niż w Pb .fazi pisze:Zawsze można zregenaerować czy kupić choćby używke 300zł sztuka,lub nowy 1200/sztargenta67 pisze:I obyś był jak najdłużej w tym przeświadczeniu żył i oby nie spotkały cię przypadłości CR, nie ma nic "gorszego" jak stare JTD.fazi pisze:że jak ? JTD to jest to i nic tego nie zmieniargenta67 pisze:, tylko jak minie mu te 300 tyś to cale oszczędności pójdą pa pa. CR po takim przebiegu zaczyna robić fochy, a tu już pierwszy lepszy domowy fachowiec nie pomoże.NIKI pisze:A mi się wydaje że jak się che mieć oszczędnego Thesis-a to trzeba sobie kupić diesla...
Re: Thesis na gazie LPG
Pewnie tak ,nie kwestionuje jak będe duży kupie sobie nowe autko z fabryki i nie będzie z niczym problemu ,po za gwarancją
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Re: Thesis na gazie LPG
Ale kolega chyba o gaz pytał a nie o diesla. Do każdego silnika można założyć gaz i w każdym może on dobrze pracować. Kwestia jest tylko doboru instalacji, odpowiedniego montażu i regulacji. Tylko 63 tys. przebiegu to żaden argument bo niektórzy zakładają gaz zaraz po wyjechaniu z salonu i to do droższych aut np. mercedesów AMG. Mnie się wydaje że przy spalaniu silnika 3.0/3.2 nie zaoszczędzisz na serwisie tyle co na różnicy cen gaz-benzyna(wspomniane 13.000 zł oszczędności przez 70 tys km to połowa ceny używanej Thesis).Więc teoretycznie mógłbyś kupić sobie anglika i wszystko co Ci się zepsuje wymienić .No chyba że auto już teraz wymaga poważnych napraw za kilkanaście tysięcy, które gaz mógłby tylko pogorszyć...Chociaż dla mnie to też żaden argument bo po naprawie nie ma przeciwwskazań co do gazu
Re: Thesis na gazie LPG
Ty możesz mi pokazać Thesisa anglika bo ja jakoś nie widziałem.pietras pisze:Więc teoretycznie mógłbyś kupić sobie anglika i wszystko co Ci się zepsuje wymienić
Re: Thesis na gazie LPG
Pewnie masz racje argenta67, przepraszam wszystkich bo trochę się rozpędziłem a nie szukałem i nie wiem czy są. Ale chodziło mi o ogólne wskazanie na pewne zależności...
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 346
- Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis na gazie LPG
Wielce Szanowni Panowie,
przeczytałem ten wątek, mojej żonie podoba się Thesis i chciałbym napisać kilka słów. Przejechałem na gazie z 500 tkm. Przy czym ok. 200 tkm na Autronicu Mistralu I, generacja 4,5 - jeździ w V6 2.0 l i wierzcie mi sprawuje się bardzo dobrze, serwisowana co 30 - 40 tkm. Spalanie 8-14 l/100 km w zależności od prędkości i pory roku, a prędkości 90 do 240 km/h.w Warszawskich korkach 12-16l/100 km. Jestem starym prykiem, ale wierzcie mi miejcie Panowie do Siebie trochę więcej szacunku, nie Każdego stać na wszystko, Wszyscy chcielibyście mieć najlepsze rzeczy vide samochody. czasami uda się pogodzić przyjemne z pożytecznym, jeśli Ktoś potrzebuje pomocy mogę poradzić, a przejechałem osobówkami ponad 1000 tkm.
przeczytałem ten wątek, mojej żonie podoba się Thesis i chciałbym napisać kilka słów. Przejechałem na gazie z 500 tkm. Przy czym ok. 200 tkm na Autronicu Mistralu I, generacja 4,5 - jeździ w V6 2.0 l i wierzcie mi sprawuje się bardzo dobrze, serwisowana co 30 - 40 tkm. Spalanie 8-14 l/100 km w zależności od prędkości i pory roku, a prędkości 90 do 240 km/h.w Warszawskich korkach 12-16l/100 km. Jestem starym prykiem, ale wierzcie mi miejcie Panowie do Siebie trochę więcej szacunku, nie Każdego stać na wszystko, Wszyscy chcielibyście mieć najlepsze rzeczy vide samochody. czasami uda się pogodzić przyjemne z pożytecznym, jeśli Ktoś potrzebuje pomocy mogę poradzić, a przejechałem osobówkami ponad 1000 tkm.
Re: Thesis na gazie LPG
Mistral to IV(4) gen ,a nie 4,5 ,
jedna z pierwszych sekwencji ,zrobiona po scisle wg. zalozen teoretycznych ,
w praktyce na dzien dzisiejszy jest slaba ,ale ma prawo jezdzic dlugo ,bo jest bardzo prosta (ale nie kazdy sterownik ECU ja przetrawi)
jedna z pierwszych sekwencji ,zrobiona po scisle wg. zalozen teoretycznych ,
w praktyce na dzien dzisiejszy jest slaba ,ale ma prawo jezdzic dlugo ,bo jest bardzo prosta (ale nie kazdy sterownik ECU ja przetrawi)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 346
- Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis na gazie LPG
Może i nie przetrawi, założyłem Mistrala II, zrobiłem 1 kkm, po regulacji w trasie 8l, w Warszawce 12l.
Re: Thesis na gazie LPG
przedszkolak pisze: Jestem starym prykiem,
O tym, że jesteś starym prykiem to widać bo zachowujesz i stosujesz się do regulaminu jak przedszkolak.