Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
witam
jak w temacie mam 2 pytania
jak zwiekszyc wolne obroty w kappie 2.4 jtd??
w tej chwili mam 790 - 802 tak pokazuje komputer
jednak przy takich obrotach cos sobie tam dzwoni i strasznie mnie to denerwuje- rolki powymieniane, napinacz, i pasek
a przy obrotach 850 ustaje
i pytanie nr 2
co to jest za błąd 1320??
program go nie rozpoznaje
a na liście która jest tu na forum też go nie ma
błąd dość często się tam pojawia
jednak nie wyskakuje żaden check engine
jak w temacie mam 2 pytania
jak zwiekszyc wolne obroty w kappie 2.4 jtd??
w tej chwili mam 790 - 802 tak pokazuje komputer
jednak przy takich obrotach cos sobie tam dzwoni i strasznie mnie to denerwuje- rolki powymieniane, napinacz, i pasek
a przy obrotach 850 ustaje
i pytanie nr 2
co to jest za błąd 1320??
program go nie rozpoznaje
a na liście która jest tu na forum też go nie ma
błąd dość często się tam pojawia
jednak nie wyskakuje żaden check engine
Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 2:55 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę tytułować posty zgodnie z zasadami/Poprawione
Powód: Proszę tytułować posty zgodnie z zasadami/Poprawione
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
- Krissu1980
- Klubowicz
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Re: 2 pytania - nieznany kod błędu i wolneobroty
p1320 http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic ... 3b1198986d
Re: 2 pytania - nieznany kod błędu i wolneobroty
ale rozrząd był wymieniany zaraz po kupnie samochodu czyli ponad 3 lata a błąd jest od góra roku
na pych też nigdy go nie paliłem
i autko mi nie gaśnie ani na desce kod nie jest wyświetlany
a zaraz po skasowaniu nie powraca przez pare tygodni
na pych też nigdy go nie paliłem
i autko mi nie gaśnie ani na desce kod nie jest wyświetlany
a zaraz po skasowaniu nie powraca przez pare tygodni
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
- bargaw3181
- Klubowicz
- Posty: 4067
- Rejestracja: 24 maja 2009, 9:06
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: 2 pytania - nieznany kod błędu i wolneobroty
a pasek Ci nie przeskoczył ?
3 lata na jednym pasku przejeździłeś? To ile Ty zrobiłeś od wymiany rozrządu km?
3 lata na jednym pasku przejeździłeś? To ile Ty zrobiłeś od wymiany rozrządu km?
514449239 Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz ! ) vel modo
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Re: Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
nie duzo zrobiłem bo 42 tys
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
- bargaw3181
- Klubowicz
- Posty: 4067
- Rejestracja: 24 maja 2009, 9:06
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
Pamiętaj, że po za przebiegiem to pasek też ma swoją wytrzymałość ze względu na jego wiek Żebyś się nie zdziwił kiedyś:)
514449239 Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz ! ) vel modo
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Re: Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
no to wg ciebie co ile powinno sie zmieniac pasek rozrządu co 2 lata?? jak 3 lata wg ciebie za dużo??
auta mają czasami 10 lat mały przebieg i nie słyszałem jeszcze o tym zeby ktos zmieniał pasek rozrządu ze względu na jego wiek
no ale nie dyskutujmy tu już o tym nieszczęsnym pasku
teraz powiedzcie mi czy da rade jakos zwiekszyc wolne obroty??
auta mają czasami 10 lat mały przebieg i nie słyszałem jeszcze o tym zeby ktos zmieniał pasek rozrządu ze względu na jego wiek
no ale nie dyskutujmy tu już o tym nieszczęsnym pasku
teraz powiedzcie mi czy da rade jakos zwiekszyc wolne obroty??
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
- bargaw3181
- Klubowicz
- Posty: 4067
- Rejestracja: 24 maja 2009, 9:06
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
zachęcam do instrukcji ... potem pogadamy ok ?
514449239 Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz ! ) vel modo
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
Z instrukcji Lancii Lybry 2.4 JTD strona 212.tadek125 pisze:no to wg ciebie co ile powinno sie zmieniac pasek rozrządu co 2 lata?? jak 3 lata wg ciebie za dużo??
auta mają czasami 10 lat mały przebieg i nie słyszałem jeszcze o tym zeby ktos zmieniał pasek rozrządu ze względu na jego wiek
no ale nie dyskutujmy tu już o tym nieszczęsnym pasku
teraz powiedzcie mi czy da rade jakos zwiekszyc wolne obroty??
Wymiana paska zębatego rozrządu następuje :
1. Co 120 000 km
2. Co 3 lata w przypadku eksploatacji samochodu w trudnych warunkach(klimat zimny, jazda miejska z silnikiem pracującym długo na biegu jałowym, strefy szczególnie zapylone)
3. Co 5 lat niezależnie od przebiegu.
Dodatkowo pasek powinno się wymieniać częściej w autach eksploatowanych intensywniej - Sport/tuning/wyścigi amatorskie/ciężka noga
Jeśli ktoś chce to podważyć to lepiej że miał przed nazwiskiem mgr. inż. i twarde dowody bo inaczej będą to wypociny domorosłego garażowego mechaniora.
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Re: Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
hehe
no to mnie zagiąłeś
szczerze powiem nie wiedziałem
no to mnie zagiąłeś
szczerze powiem nie wiedziałem
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
- bargaw3181
- Klubowicz
- Posty: 4067
- Rejestracja: 24 maja 2009, 9:06
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 JTD - nieznany kod błędu i wolne obroty
Tak na chłopski rozum... wszystko ma jakąś datę przydatności.
Też znam gości co na jednym pasku zrobili 250 000 km... ale to są pojedyncze przypadki.
Znacznie częściej kończy się pęknięciem paska i kosztami związanymi z naprawą silnika.
Pozdrawiam
Też znam gości co na jednym pasku zrobili 250 000 km... ale to są pojedyncze przypadki.
Znacznie częściej kończy się pęknięciem paska i kosztami związanymi z naprawą silnika.
Pozdrawiam
514449239 Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz ! ) vel modo
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !