
a Stratos Zero w Classic Auto nr 30 2009


nie wiem czy jakiś zespół It. projektował XM?, ale jezeli to piękny protoplasta

Nie nazwałbym projektowania klinowatych aut modą - co najwyżej trendem bądź stylem. Bo w ekstremalnej sytuacji np. gotyk (a już z pewnością barok) też moglibyśmy nazwać modą, ale jakos to nie brzmi.skyblu pisze:tak! tak zwana moda, zgroza jeżeli jest obenej pop formy,
Skany, please, skany! Do Literatury!skyblu pisze:a Stratos Zero w Classic Auto nr 30 2009![]()
![]()
Myślałem, że wiesz, a tylko tak się droczyszskyblu pisze:nie wiem czy jakiś zespół It. projektował XM?, ale jezeli to piękny protoplastaten Lambo
Athon to jedna z sześciu perełek z likwidowanego Muzeum Bertone (86 aut), które pojawią się w maju przy okazji konkursu elegancji Villa d'Este na licytacji prowadzonej przez RM Ausctions (wyceniony na 150-220k ? = 600-880k PLN). Wystawiony będzie tam też Stratos Zero (wyceniony na 1-1,8 mln ? = 4-7,2 mln PLN), Chevrolet Testudo (wyceniony na 500-800k ? = 2-3,2 mln PLN), Lancia Sibilo (wyceniona na 500-800k ? = 240-400k PLN) i Lamborghini Bravo (wyceniony na 150-220k ? = 600-880k PLN) oraz Marzal (wyceniony na 1-1,8 mln ? = 4-7,2 mln PLN).Nat pisze:Lamborghini Athon z 1980.
Jeśli dobrze pamiętam to była to tylko wierna replika Andy'ego Saunders'a.skyblu pisze:a Stratos Zero w Classic Auto nr 30 2009
no lubię te nartki ale takie to bym trzymał w pokrowcu