Post
autor: vanisch » 06 lut 2011, 22:53
yanosik pisze:Dokładnie jak w poście powyżej. Jedź na szarpaka ,to będziesz wiedział co stuka. Te 800zł to lekka przesada - kolega pewnie za podobną kwote kupił to auto. Wachacz kompletny- tani zamiennik typu FAST kosztuje stówkę. Dwa wachacze dają 200 i gumy stabilizatora (które pewnie są dobre) kilka zł. Lancia to przede wszystkim tanie auto

I niech nikt nie mówi, że słaba jakość. Zmieniałem dawno temu właśnie taki tani wachacz, to wytrzymał 60tys km. Teraz posypała się w nim tuleja i nie będę kombinował - znów kupię najtańszy na kolejne 60tys km

Może też stukać z tyłu - zestaw naprawczy łożysk wachacza tylnego - ok 80zł.
Po dobrych drogach musisz jeździć, przerabiałem w obu Dedrach te tańsze wahacze, rok i 20 tys to max na co stać tą tandetę...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting