
Powiem że jeździłem 1.9jtd 115 w seri zrobioną chipem i zmierzoną na 143 konie. No i nie ukrywając niczego jest ogień.

Właściciel twierdzi że można zrobić na to auto dwa softy 145koni i 340Nm i wtedy pali do 1litra więcej niż seria lub soft eco z strojeniem pod kierowce na około 135koni i niecałe 300Nm i wtedy można zejść z spalaniem do nawet 1litra mniej.
Ja osobiście skłaniam się bardziej do tego 1.9 ale trzeba przyznać że jak szuka się czegoś z fajnym wyposażeniem (Navi, grzane zydle czy chociaż tempomat) i w moim przypadku jasnym beżowym wnętrzem to więcej jest na rynku 2,4.
Od tego samego znajomego uzyskałem info że tak jak opisałem wyżej co do chiptuningu 1.9 można poczynić te same kroki z 2.4. więc jeśli z 2.4 150 w serii wybierzemy wariant eco na około 180 koni!!! to wiadomo że nie dość że będzie to nisko latać, to co do spalania można nawet całkiem całkiem wyjść.
Bardziej istotnym pytaniem pozostaje różnica w cenach cześci między 1.9 a 2.4 typu sprzęgło, koło dwumasowe, rozrząd itp.
Może mogłby sie ktoś wypowiedzieć z użytkowników w tej kwesti ???