no tak wlasnie myslalem..no i jeszcze jesli cos mu nie spasuje to bedzie rozbieral jeszcze raz..pozniej naciagi paskow..itd itd tylko poco .
Co do luzów jest konieczne przeregulowac bo wydechowe, te ktore akurat byly w gorze mialy luzy wrecz minimalne..prawie wcale nie bylo..nie pamietam ile wg szczelinomierza ale zdecydowanie za malo a dolotowe znow za duze..nie wiem jak inne bo nie mierzyłem juz wszystkiego .
Pojawiaja sie jakies problemy tego typu ze wypadaja zaplony i jesli jest zimny jest slaby. kiedy jest cieply sa wieksze a zimny byc moze nie ma wcale...ciekawe ale tak sie zachowuje ta glowica.
Trzaskac sie troche to wiem..to nie jest wyznacznik mojej decyzji.
Mam nadzieje ze zawory nie sa juz jakies wypalone no ale to sie okaze po regulacji, jest tez LPG wiec nie chce zajezdzic tego silnika.
Dzieki wszystkim za informacje
do kolegi tc130 ja sie pisze

i to nie bedzie jakis straszny problem jesli postoi 2-3 dni bo sie z tym liczylem..i tak przeciez musi byc zimny do regulacji.
Pracuje w Zabrzu wiec nie ma problemu. Nie wiem jak tobie ale mnie pasuje przyszly tydzien tak wstepnie.
Pozdrawiam