Dzisiaj głaskałem ten silniczek , chciałbym go jeszcze kiedyś usłyszeć Prezentuje sie rewelacyjnie , zwłaszcza w tej jesiennej aurze powiem tak , nie wiedziałem o jego istnieniu i doznałem szokulancia1969 pisze: Pomysł z zakupem rewelacyjny , na Twoim miejscu nie żrażałbym sie na początku , przeciez te samochody zazwyczaj maja bardzo niskie przebiegi i nie sa totalnie zajeżdzone ,pewnie też nie kupujesz go do budowy domu Silnik rewelacyjny i wtrysk popularny a zreszta nie "święci" garnki lepią
Kupuj i zobaczysz że nie będziesz żałował .
Ceny części napewno nie sa porównywalne z seryjnymi Themami ale zawsze jak cos padnie można na wtórnym rynku kupic po rozsądnych pieniądzach. Sam wiem gdzie od przynajmniej 10 lat koło Krakowa jest takie miejsce gdzie jest silnik i mnóstwo częsci do takiego modelu I to nie jest "moja" tajemna wiedza ( prawda Tomku? ) tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać - a trafiłeś w dziesiątkę wstępując do Naszego Klubu wszyscy sobie pomagamy ot taka zbieranina uprzejmych fajnych ludzi
Już masz dwa namiary Łodź i Brzeszcze Zapytaj jeszcze Mario 09 - napewno jako Themo-użytkownik chętnie ci pomoże
Wszystko o Lancii Thema 8.32 z silnikiem Ferrari
Odp: Lancia Thema 8.32
Odp: Lancia Thema 8.32
Ja pierwszy raz głaskałem na zlocie w Dzierżąznej . Tu znajdziesz kilka fotek _ _ , a tu można posłuchaćbufi pisze:Dzisiaj głaskałem ten silniczek , chciałbym go jeszcze kiedyś usłyszeć Prezentuje sie rewelacyjnie , zwłaszcza w tej jesiennej aurze powiem tak , nie wiedziałem o jego istnieniu i doznałem szoku
Pozdrawiam D1
Kontakt: 783 390 662
Kontakt: 783 390 662
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Lancia Thema 8.32 SW by Ferrari
Kilka informacji o super nietypowym aucie - Lancii Themie z 8 cylindrowym silnikiem Ferrari w nadwoziu SW (kombi).
Wyprodukowano 1 egzemplarz auta plus ktoś "dorobił" drugi z silnika owiniętej o słup zwykłej 8.32 (sedan) i nadwozia Themy SW (oczywiście z powymienianymi elementami).
Zajmijmy się najpierw tą jedną, jedyną oryginalną. Jak widać, była to Thema pierwszej serii, szczególnie ekskluzywnie wyposażona, w kolorze szarym z granatowym wnętrzem w skórze Frau, w tzw. full opcji. Aktualny właściciel jest nieznany.
ciekawa jest oczywiście jej historia - Gianni Agnelli i Enzo Ferrari mocno się kłócili, komu to niecodzienne auto sprezentować. Finalnie wygrał Enzo, który oddał auto do kolekcji swego... adwokata. Enzo dodatkowo "podkręcił" silnik do 250 KM.
fotki: Powstała też kopia.
Z rozbitej themy 8.32 (owiniętej wokół drzewa) wyjęto silnik, swapowano do nadwozia normalnej Themy, i wystylizowano na Themę Ferrari. Była na sprzedaż na ebayu za ok 5 500 EURo.
Wyprodukowano 1 egzemplarz auta plus ktoś "dorobił" drugi z silnika owiniętej o słup zwykłej 8.32 (sedan) i nadwozia Themy SW (oczywiście z powymienianymi elementami).
Zajmijmy się najpierw tą jedną, jedyną oryginalną. Jak widać, była to Thema pierwszej serii, szczególnie ekskluzywnie wyposażona, w kolorze szarym z granatowym wnętrzem w skórze Frau, w tzw. full opcji. Aktualny właściciel jest nieznany.
ciekawa jest oczywiście jej historia - Gianni Agnelli i Enzo Ferrari mocno się kłócili, komu to niecodzienne auto sprezentować. Finalnie wygrał Enzo, który oddał auto do kolekcji swego... adwokata. Enzo dodatkowo "podkręcił" silnik do 250 KM.
fotki: Powstała też kopia.
Z rozbitej themy 8.32 (owiniętej wokół drzewa) wyjęto silnik, swapowano do nadwozia normalnej Themy, i wystylizowano na Themę Ferrari. Była na sprzedaż na ebayu za ok 5 500 EURo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 kwie 2009, 11:33
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Lancia Thema 8.32 SW by Ferrari
Tych stylizowanych na SW było chyba kilka, o to filmik jak jedna z nich powstawała:
Odp: Lancia Thema 8.32 SW by Ferrari
jest coś nietuzinkowego w tym aucie, a pod maską wyjątkowo,
to sie nazywa mieć gest, jeden egzemplarz
znalezisko warte odnotowania
wczoraj grzebałem w mobile i stoi sobie sedan 8.32, 15.000 ojro
to sie nazywa mieć gest, jeden egzemplarz
znalezisko warte odnotowania
wczoraj grzebałem w mobile i stoi sobie sedan 8.32, 15.000 ojro
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Odp: Lancia Thema 8.32 SW by Ferrari
>http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... abNumber=2 Hmmm
Były :
1.Kappa 2.4b 2.Kappa 2,4b 3.Kappa 2.0 4.Kappa 2.0 5.Kappa 2.4b 6. Kappa 2.4b 7.Kappa Coupe 2.4 20V nr 1410,Kappa Coupe 2.4 20V nr 0615, Lanos 1.6 16V,Kappa Coupe 2.0 20VT nr 2774
Jest :
BMW E39 2.5 24V
OPEL VECTRA C GTS OPC LINE
1.Kappa 2.4b 2.Kappa 2,4b 3.Kappa 2.0 4.Kappa 2.0 5.Kappa 2.4b 6. Kappa 2.4b 7.Kappa Coupe 2.4 20V nr 1410,Kappa Coupe 2.4 20V nr 0615, Lanos 1.6 16V,Kappa Coupe 2.0 20VT nr 2774
Jest :
BMW E39 2.5 24V
OPEL VECTRA C GTS OPC LINE
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Odp: Lancia Thema 8.32 SW by Ferrari
To jest cudowne...idealne...dzielo sztuki...aaaaaaaaaaaaaaah...
Giulietta Veloce 2016r
Re: Craig Cheetham 'supersamochody' => Lancia Thema 8.32
Fajna książka też ją dostałem na prezent Zdziwiło mnie to że nie ma w niej Lancii Stratos, bo raczej ta mi się rzuca od razu na myśl o wyścigowej Lancii.
Z tej samej serii mam też samochody zabytkowe.
Z tej samej serii mam też samochody zabytkowe.
Odp: Craig Cheetham 'supersamochody' => Lancia Thema 8.32
Mam tą książkę i podobne z tej serii i.. żal.. samochody fajne, ale opis robiony chyba 5 minut przed oddaniem do druku. albo tłumacz się nie spisał.. Mimo wszystko dużo lepsze albumy niestety wychodzą tylko po angielsku..
Re: Zakochalem się w Lancii Thema 8.32 ;/
Czy jakiś właściciel Lancii 8.32? Ale tej prawdziwej. Strasznie mi się podoba i zastanawiam się jaki jest koszt utrzymania takiego samochodu. Jaka jest awaryjność silnika. A jak nie daj Boże się coś zepsuje, to skąd brać części i jakie są ich ceny. Oczywiście nawet gdybym kupił, to tylko niedzielne przejażdżki
Pzdr.
Pzdr.
Lancia Lybra SW 1.8 V.V.T.
Adwokat, radca prawny, doradca podatkowy, rzecznik patentowy, notariusz, kancelarie prawne
Adwokat, radca prawny, doradca podatkowy, rzecznik patentowy, notariusz, kancelarie prawne
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zakochalem się w Lancii Thema 8.32 ;/
Jakubg ma to auto, ale bez silnika Ferrari (przynajmniej na razie)
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Zakochalem się w Lancii Thema 8.32 ;/
dobrze, że dopisałeś "na razie"
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Re: Zakochalem się w Lancii Thema 8.32 ;/
J co do moich pytań, to macie jakąś wiedzę?
Lancia Lybra SW 1.8 V.V.T.
Adwokat, radca prawny, doradca podatkowy, rzecznik patentowy, notariusz, kancelarie prawne
Adwokat, radca prawny, doradca podatkowy, rzecznik patentowy, notariusz, kancelarie prawne
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Zakochalem się w Lancii Thema 8.32 ;/
Części są do kupienia na ebayu np tu , z dostępnością pewnie trochę słabiej niż do integralek, ale jak się poszuka to można znaleźć. Drugim obfitym w części do starych Lancii jest sklep w RPA, do 8.32 według strony mają ponad 3000 części
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zakochalem się w Lancii Thema 8.32 ;/
Było na forum już kilkakrotnie, z pewnością użycie funkcji szukaj - pomogłoby Ci znaleźć informacje. Ale powtórzę, co tam .kazek01 pisze: Strasznie mi się podoba i zastanawiam się jaki jest koszt utrzymania takiego samochodu. Jaka jest awaryjność silnika.
8.32 miała 215 KM (w późniejszym okresie - 205 KM).
Przypomnę, że lanciowy silnik 4.16 turbo miał też 205 KM, a auto było lżejsze.
W efekcie - osiągi 8.32 nie odbiegały znacząco na plus od 4.16T. Po części była to tez kwestia tego, że silnik w porównaniu do Ferrarek był trochę wytłumiony - napędzał wszak auto luksusowe, a nie sportowe.
8.32 miała pewne problemy z chłodzeniem, szczególnie podczas długotrwałej jazdy w korkach. Właśnie to jest kwestia, którą można by podciągnąć pod awaryjność.
8.32 ma w sobie cały regiment koni, który pozwoli wam zapomnieć o wyglądzie tak sexy jak... Volvo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?