Delta II 2.0 16VT - Niskie cisnienie oleju lancia
Delta II 2.0 16VT - Niskie cisnienie oleju lancia
Witam. Mam problem z Lancia Deltą 2.0 16v Turbo, a mianowicie chodzi o niskie ciśnienie oleju. Ciśnienie jest niskie bo zostało mierzone nanometrem. Na wolnych obrotach ok 0.5 bara. Do tego świeci kontrolka ciśnienia oleju ale tylko wtedy gdy silnik jest rozgrzany i nie zawsze ona się zapala przy rozgrzanym silniku. Stan oleju to połowa miedzy min a max. Mam zamiar wymienić na początek olej 10w/40, filtr oleju oraz pompę oleju. Proszę o pomoc. Dodam ze przy 3000tys obr ciśnienie wynosi 2 bary.
Obecnie
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e
Re: Delta II 2.0 16VT - Niskie cisnienie oleju lancia
oleju dużo Ci spala? moim zdaniem turbo albo panewki- standard w tym silniku
Re: Delta II 2.0 16VT - Niskie cisnienie oleju lancia
Oleju silnik nie bierze, tzn cos tam bierze ale to jest normalne w tych silnikach. Nie wiem co o tym sadzić, ale po wymianie oleju na Elf 10w/40 oraz filtra oleju, kontrolka jak narazie sie nie pokazuje.
Obecnie
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e
DELTA II HPE HF TURBO GIALLO 2.0 16V 230KM
Dawniej:
KAPPA 2.4 JTD 146KM
DELTA II HPE 2.0 8V (SILNIK Z INTEGRALE) 210KM
Delta II HPE gt 1.8 16v 131PS
Delta 1.6 G.T.i.e