Kappa - 16VT - podłączenie MBC

Awatar użytkownika
miechurski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 37
Rejestracja: 10 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Nowy Sącz

Kappa - 16VT - podłączenie MBC

Post autor: miechurski » 09 kwie 2010, 21:44

kupiłem mbc komplet tj regulator i trójnik z zaworkiem zwrotnym chyba, proszę o schemat podłączenia, oraz po co jest ten trójnik
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 22:26 przez topcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiłem tytuł zgodnie z zasadami

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: podłączenie mbc kappa turbo 16v

Post autor: solarzmr » 09 kwie 2010, 22:19

Mam nadzieję że masz świadomość że podnosząc ciśnienie doładowania, musisz również zwiększyć ilość paliwa żeby nie stopić tłoków?

A do zestawu który kupiłeś nie było schematu jak to podłączyć? Może zapodaj jakieś zdjęcie jak to wygląda.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12147
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa - 16VT - podłączenie MBC

Post autor: topcio » 09 kwie 2010, 22:30

1. po raz kolejny zapraszam do zapoznania się zasadami nadawania tytułów postów :!: :!: :!: :link:

2. MBC to nie zawór zwrotny tylko regulator ciśnienia, jeden króciec do muszli turbo, drugi do WesteGate, trzeci pusty
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”