witam.i proszę o pomoc
jestem w trakcie wymiany rozrządu i nie wiem jak zablokować wał i czy gwint na głównym wale jest prawo czy lewo skrętny? ktoś wcześniej mi napisał, że lewo, ale nie chce drgnąć.a rozrząd wygląda tak.
dzięki za pomoc.
Kappa - śruba wału korbowego
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 09 gru 2009, 11:03
- Lokalizacja: bielawa
Kappa - śruba wału korbowego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 09 gru 2009, 11:03
- Lokalizacja: bielawa
Odp: Kappa 2.0 16V Turbo - nowo nabyta i reanimowana
a ha to jest kapiszon 2,0 turbo
16v 205km 96rok
16v 205km 96rok
Odp: Kappa 2.0 16V Turbo - nowo nabyta i reanimowana
Ja ostatnio u siebie w Themie 2.0 8v robiłem to był lewy gwint. Nie wiem jak jest w Kappie ale całkiem możliwe że też będzie lewy, jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Z tymi śrubami jest ciężko bo są mocno dokręcone, jak masz dostęp do klucza pneumatycznego to spróbuj raz w jedną raz w drugą tej śruby raczej nie zerwiesz chyba że masz naprawdę mocny pneumat.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa 2.0 16V Turbo - nowo nabyta i reanimowana
jest lewy gwint (na śrubie powinno być "L" ) faktycznie najlepiej kluczem pneumatycznym