Kappa - 2.0 16VT - Samiostne przyśpieszanie !!!??

Lucas
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 27 maja 2009, 7:42
Lokalizacja: Chełm

Odp: Kappa - 2.0 16VT - Samiostne przyśpieszanie !!!??

Post autor: Lucas » 19 mar 2010, 11:55

widzę ze taka wada jest u kilku osób 8-O , Panowie może Toyota i Lancia miały wspólnego inżyniera : beczy : ( wczoraj w tv oglądałem ze Toyota szuka przyczyny zacinającego sie pedału gazu w kosmosie może promieniowanie taki ma wpływ na pedał )

Awatar użytkownika
Praptax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Konin

Odp: Kappa - 2.0 16VT - Samiostne przyśpieszanie !!!??

Post autor: Praptax » 19 mar 2010, 18:52

Heathen pisze:
Nat pisze:Zgaszenie silnika podczas jazdy może być bardzo ryzykowne - po przekręceniu silnika blokuje się kierownica i można zakończyć jazdę na drzewie.
Dziwne, mi sie blokuje po wyjeciu kluczyka.... wiec spokojnie moglbym zgasic, bez blokowania kierownicy
U mnie tez blokuje się po wyjęciu kluczyka :) Ale tak czy inaczej przy ostrzejszym zakręcie bez wspomagania tez mogło by się zakończyć na drzewie.
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6894
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Odp: Kappa - 2.0 16VT - Samiostne przyśpieszanie !!!??

Post autor: wujekp » 22 mar 2010, 0:46

bichon pisze:Wujek, a czy to sie tyczy tez benzynowek czy tylko diesla?
Nie będę się wymądrzał, bo się totalnie na tym nie znam. Na zdrowy rozum to dytyczy każdej jednostki turbodoładowanej (benzyna czy ropa) gdzie olej może powoli gromadzic się w dolocie.
Mi sie tez takie cos zdarzylo 3 razy. Za pierwszym zgasilem silnik i dalem sobie spokoj, za drugim akurat odprowadzal mnie mechanik do warsztatu, odkryl ze spadla jedna ze sprezynek przy przepustnicy w na dojazd przez miasto zostala ona zastapiona gumka z weka :-)
Może i objawy u Ciebie podobne, ale u Ciebie to raczej zupełnie coś innego (jeśli chodzi o przyczyny), niż to co ja mam na myśli.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”