Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Re: Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie

Post autor: pew » 06 lut 2010, 20:03

ThemADI_NS pisze:
mac1us pisze:Wszyscy piszą sonda, sonda, ale jest to duża różnica
Dlaczego za duża?! Przecież pisałem, że mi skoczyło spalanie z 7 litrów na 16-17 przez sondę właśnie, więc wydaje mi się, że różnicy nie ma się co czepiać!
Powiedz lepiej czy auto jest, bądź było, osłabione? Daje 90% szans dla sondy.
mi przy uszkodzonej sondzie skoczyło x2 - z 10-12 (Thema turbobenzyna) na 20-25 ... też nie wiem czemu za duża ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Awatar użytkownika
mfedor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 130
Rejestracja: 24 kwie 2009, 0:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie

Post autor: mfedor » 08 mar 2010, 23:08

Mam w takim razie pytanko. Mam delte na gaz. Jak gaz powinien być wpięty w sondę lambda ??
Lancia Delta II 1.8 + gaz - w sumie to już nie ma 1,8 tylko 2,0
Delta II 1,8 - dawczyni

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Odp: Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie

Post autor: Lukasz_TG » 08 mar 2010, 23:39

Witam

Sonda powinna oscylowac w zakresie od 0 do 1V da sie sprawdzic dokladnie multimetrem, ale musi miec zakres 0-2V DC w przypadku najzwyklejszych multimetrow o zakresie 0-20V pomiar nie ma sensu.

Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”