mi przy uszkodzonej sondzie skoczyło x2 - z 10-12 (Thema turbobenzyna) na 20-25 ... też nie wiem czemu za duża ...ThemADI_NS pisze:Dlaczego za duża?! Przecież pisałem, że mi skoczyło spalanie z 7 litrów na 16-17 przez sondę właśnie, więc wydaje mi się, że różnicy nie ma się co czepiać!mac1us pisze:Wszyscy piszą sonda, sonda, ale jest to duża różnica
Powiedz lepiej czy auto jest, bądź było, osłabione? Daje 90% szans dla sondy.
Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie
Odp: Re: Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Re: Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie
Mam w takim razie pytanko. Mam delte na gaz. Jak gaz powinien być wpięty w sondę lambda ??
Lancia Delta II 1.8 + gaz - w sumie to już nie ma 1,8 tylko 2,0
Delta II 1,8 - dawczyni
Delta II 1,8 - dawczyni
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Odp: Delta II - 2,0 16v - Dużo za duże spalanie
Witam
Sonda powinna oscylowac w zakresie od 0 do 1V da sie sprawdzic dokladnie multimetrem, ale musi miec zakres 0-2V DC w przypadku najzwyklejszych multimetrow o zakresie 0-20V pomiar nie ma sensu.
Pozdrawiam
Sonda powinna oscylowac w zakresie od 0 do 1V da sie sprawdzic dokladnie multimetrem, ale musi miec zakres 0-2V DC w przypadku najzwyklejszych multimetrow o zakresie 0-20V pomiar nie ma sensu.
Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz
,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V
Peugeot 206 cc 


