Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

robert0405
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 16 gru 2009, 18:02
Lokalizacja: rzeszów

Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: robert0405 » 04 lut 2010, 1:58

Witam wszystkich miłośników tej marki. I zwracam się do was z prośbą, jestem posiadaczem Kappy 2.0t 20v 205KM.
Chciałem przepalić autko w mrozy, było -20 auto zapaliło bez problemu pochodziło chwile aż się rozgrzało, zgasiłem po kilku minutach chciałem podjechać do znajomych, auto zapaliło i po 10sek zgasło, potem paliło i ta sama sytuacja, czytałem na forum jaka może byś przyczyna, przeczyściłem silniczek krokowy, świece, potem pomyślałem że może pompa nie podaje ale po oględzinach pracuje i podaje paliwo normalnie. Po złożeniu wszystkiego auto nawet się nie odezwie próbuje łapać ale nie może odpalić. Jaka może być jeszcze tego przyczyna? może jakiś przekaźnik padł jeśli tak to gdzie się znajduje?
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

mirek0p
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 11 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Barlinek

Odp: KAPPA-NIE ODPOLA POMOCY

Post autor: mirek0p » 04 lut 2010, 14:31

Mocno opryskało silnik benzyną.

robert0405
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 16 gru 2009, 18:02
Lokalizacja: rzeszów

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: robert0405 » 04 lut 2010, 16:57

Zależ co rozumiesz przez mocno??

mirek0p
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 11 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Barlinek

Re: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: mirek0p » 04 lut 2010, 19:48

A jak sprawdziłeś pompkę paliwa

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: pawcio1 » 04 lut 2010, 22:17

Mogła powstać jakaś nieszczelność! Silniki turbodoładowane są bardzo wrażliwe na lewe powietrze! Sprawdź dobrze wszystkie węże doprowadzające powietrze!

robert0405
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 16 gru 2009, 18:02
Lokalizacja: rzeszów

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: robert0405 » 05 lut 2010, 9:54

Witam dziś sprawdziłem przewody doprowadzające powietrze mam pękniętą harmonijkę pod spodem tą co jest po przepływomierzu czy to może być powodem?

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: pawcio1 » 05 lut 2010, 11:38

robert0405 pisze:Witam dziś sprawdziłem przewody doprowadzające powietrze mam pękniętą harmonijkę pod spodem tą co jest po przepływomierzu czy to może być powodem?
Jeśli nieszczelność dość duża to jest prawdopodobne!

Awatar użytkownika
ESSOX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 489
Rejestracja: 08 lip 2009, 21:59
Imię: Robert
Lokalizacja: Rzeszów

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: ESSOX » 05 lut 2010, 12:38

robert0405 pisze:Witam dziś sprawdziłem przewody doprowadzające powietrze mam pękniętą harmonijkę pod spodem tą co jest po przepływomierzu czy to może być powodem?
Najprościej wymienić i się przekonać .
Lybra SW 2,4JTD

robert0405
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 16 gru 2009, 18:02
Lokalizacja: rzeszów

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: robert0405 » 06 lut 2010, 10:23

Witam. Wymieniłem ten wąż złożyłem odpaliła pochodziła chwilkę z tym że strasznie nierówno chodziła dymiła na czarno i zgasła . Przy kolejnej próbie nie odpala. Nie wiem już co to może być proszę o pomoc.

mirek0p
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 11 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Barlinek

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: mirek0p » 06 lut 2010, 14:28

Czy na listwie masz ciśnienie ?

robert0405
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 16 gru 2009, 18:02
Lokalizacja: rzeszów

Odp: Kappa - nie odpala 2,0 t 20V

Post autor: robert0405 » 06 lut 2010, 16:36

Tak mam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”