2,4 JTD ma 3 wersje napisz która Cię interesuje.
Najmocniejszy 185 konny diesel jest równy turbo w benzynie o mocy 185 KM.
Najsłabszy diesel 2,4 JTD 150 km zbiera się zupełnie nieźle nieżle ale pogoni do 215 km/h tylko.
Jak się śpieszysz na autostradnie przydałoby się czasem więcej.
Diesel pali wg katalogu 8,2l/100km w kombinowanej jeździe a mnie 7,4 l/100 km ropy (ciekawe, że nie odwrotnie).
Ale najnowsze JTDM palą o litr mniej.
Benzynowe turbo weżmie minimum 10-12 l benzyny w kombinowanej jeździe a około 15 l w mieście.
Odnośnie wyciszenia na letnich gumach do 200 km/h można rozmawiać nie podnosząc głosu i słuchać muzyki.
Powyżej zaczyna byc głośniej. (Mój Thesis jest najgłośniejszy spośród wersji Tereski na rynku)
Co do porównania z markami które wymieniłeś.
Z Klasą S MB
Thesis wygodniejszy(subiektywnie), tańszy w utrzymaniu.
Komfort jazdy analogiczny. Silniki no cóż... Lancia nie ma 3-6 litrowych napędów.
Nie ma więc sesu porównywać. Wyposażenie: Lancia ma wszystko (niemal zawsze). W MB różnie bywa.
Z BMW Seria 7 jak z MB tylko jeszcze lepsze osiagi. BMW ma też fajne silniki z kopem.
Koszta naprawa sporo wyższe niż w Thesis.
Spalanie dużo wyższe nawet w dieslach.
Na plus niska awaryjność (nowość w BMW
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)
Na minus...kolejne BMW
Z Audi. A8
Zajefajne auto, zaje drogie w serwisie (chyba najdroższe z wymienionych).
Silniki miodzio.
Komfort...wole Thesia.
Reszta jak w MB i BMW
W wypadku pożaru spala się na popiól jak Feniks
W wypadku stłuczki musisz mieź warsztat pracujący z alumniowym nadwoziem
Wszystkie 3 kradliwe.
Thesisa możesz zostawić otwartego...Nikt nie ruszy . No chyba, że komórkę lub portfel zostawisz na wierzchu.
Ale wybór nalezy do Ciebie !