Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
- matbodnar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2009, 20:00
- Lokalizacja: połczyn Zdrój
Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
witam, kiedys zgasła mi lancia i wymieniłem przekaźnik i było ok przez tydzień, potem znów nie mogłem zapalic wyciągnęłem pompe paliwa okazało sie ze robiła zwarcie kupiłem nową nieorginalną 3 barowa, i jak palilem to załapała i gasła i tak w kółko po czym sprawdziłem ze nie dochodzi napięcie do pompy i nawet do bezpiecznika od niej, wiec stawiam znów na przekaźnik, próbowałem wsadzić jakis zamiennik i zrobił mi zwarcie i do tego przekaźnika juz prąd nawet nie dochodzi, który za to bezpiecznik odpowiada??? bo juz mnie to denerwuje pomalu... a jak podłaćże pompe na krótko to zapali???
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
o ile pamiętam to bezpiecznik jest podpisany "fuel pomp" - hym, a może tak jest w themie 

- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
na 100% fuel pomp
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
tak jak chłopaki piszą bezpiecznik to fuel pump jak dobrze pamiętam jest w pierwszym rzędzie na górze skrzynki. Pozdrawiammomo1234/momo11 pisze:na 100% fuel pomp
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2744
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
Tak samo jak w Themie. Pompę możesz podpiąć na krótko jeśli nie podaje, powinna wtedy zapalić.
- matbodnar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2009, 20:00
- Lokalizacja: połczyn Zdrój
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
tak dokładnie jest ten bezpiecznik. ale zwarcie zrobiło mi sie na przekażniku tym pierwszym z prawej strony, i tam mi prad tez niedochodzi a to juz jakies inne bezpieczniki chyba.
-- 13 Lis 2009, 21:58 --
bo tam wszystkie ok , pod maska nad kołem tez ok i w podszybiu tez takze niemam pojecia
-- 13 Lis 2009, 21:58 --
bo tam wszystkie ok , pod maska nad kołem tez ok i w podszybiu tez takze niemam pojecia
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
W kappie turbo 16V zasilanie pompy jest dość proste. Z akumulatora plus idzie przez łączówkę na podszybiu, dalej przez bezpiecznik 30 A na podszybiu, przekaźnik na podszybiu ( sterowany przez ECU). Następnie plus jest podawany przez złączkę 3 pin( ta złączka jest na podszybiu na wysokości akumulatora obok pojemniczka na płyn wspomagania, często tam przerywa !), następnie plus idzie na skrzynkę bezpieczników serwis 3 i dalej na pompę paliwa. Od strony minusa pompa jest podłączona za pośrednictwem wyłącznika bezwładnościowego który jest pod siedzeniem kierowcy. Możesz sobie pomierzyć obwód i wiesz gdzie jest awaria.
- matbodnar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2009, 20:00
- Lokalizacja: połczyn Zdrój
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
a można jakiś schemat tego ??
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
podaj mail to podeśle Ci schemacik
- matbodnar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2009, 20:00
- Lokalizacja: połczyn Zdrój
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
>matbodnar@op.pl z góry dzieki
i jak byś miał jakieś ciekawostki albo inne schematy do tego modelu to tez mógłbys podesłać
i jak byś miał jakieś ciekawostki albo inne schematy do tego modelu to tez mógłbys podesłać
- matbodnar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2009, 20:00
- Lokalizacja: połczyn Zdrój
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
wszystko sprawdziłem przekaźnik dobry, wsadziłem inny i pompa chodzila ale i na wyłączonym zapłonie i na włączonym, ?? wiec coś nie załącza przekaźnika,,, a jak wsadziłem ten przekiaźnik co chodziła pompa to i tak nie mogłem odpalić auta,, co tu poradzić,,
- matbodnar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2009, 20:00
- Lokalizacja: połczyn Zdrój
POMOCY!!! duzy problem z kappa 2.0 16v turbo
pewnego razu zepsula mi sie pompa paliwa robiła zwarcie, kupiłem nowa nie orginalną 3 barową i oczywiście bezpiecznik wymieniłem, a napiecie dalej nie dochodziło do pompy, myslałem ze przekaźnik ale był dobry tylko go nie załączało..???? wsadziłem inny z fiata to pompa chodzila na włączonym zapłonie i na wyłączonym ???? i próbowałem odpalić na zaciąg bo rozrusznik mi padł... i nic nawet nie probował zapalić... pomocy co to moze być????
Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, 15:10 przez topcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłem twoje tematy
Powód: połączyłem twoje tematy
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem
nie dubluj tematów
- matbodnar
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2009, 20:00
- Lokalizacja: połczyn Zdrój
Kappa - problem z odpaleniem
pewnego razu zepsuła mi się pompa paliwa robiła zwarcie, kupiłem nowa nie oryginalną 3 barową i oczywiście bezpiecznik wymieniłem, a napięcie dalej nie dochodziło do pompy, myślałem ze przekaźnik ale był dobry tylko go nie załączało..???? wsadziłem inny z fiata to pompa chodziła na włączonym zapłonie i na wyłączonym ???? i próbowałem odpalić na zaciąg bo rozrusznik mi padł... i nic nawet nie próbował zapalić... pomocy co to może być????