Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszenia?

Grupa Mazowieckie

Moderator: Wilkin

Awatar użytkownika
Toper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 613
Rejestracja: 19 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszenia?

Post autor: Toper » 29 paź 2009, 14:39

Wali mi coś z przodu jak cholera. Byłem 1,5 miesiąca temu u Dukiewicza, ale nie zdążyłem zrobić, a stuki zrobiły się dużo głośniejsze, więc jeszcze coś poleciało.
Nie chcę do Dukiewicza, bo szkoda kasy, podniosą samochód, przyłożą łom, poruszają i sporo kasy za to chcą, bo to ASO.
Możecie polecić "normalny" warsztat którymi zawieszenie obejrzy?

Pozdrawiam

Rafako

Odp: Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszeni

Post autor: Rafako » 29 paź 2009, 23:02

Wysłałem Tobie info na PW.
Serdecznie pozdrawiam.

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

Odp: Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszeni

Post autor: larry123 » 30 paź 2009, 18:02

za 20 zl możne nawet taniej sprawdzisz zawieszenie na stacji diagnostycznej na czerpakach naprzeciwko fabryki fso auto ddoktor daewoo, tam gdzie sie przedłuża dowód rejestracyjny, koleś ci powie co jest do wymiany i ma luzy w zawieszeniu.

a zakład wymijający elementy zawieszenia hurtowo to

http://www.blonski.com.pl/

zielonka kolo Warszawy, klepie wszystkie taksówki wiec chyba nie jest zły cenowo i jakościowo, ma jedną, wadę, jest oblegany, więc przyjeżdżasz rano ok.7.00i ustawiasz się w kolejce do zakładu, jest chyba dwanaście stanowisk i wedle kolejki biorą cie na kanał i naprawiają zawias.

PS. Moze jestes z osiedla Derby

Rafako

Odp: Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszeni

Post autor: Rafako » 30 paź 2009, 19:28

Błoński nie jest drogi. To fakt ale ciężko się do niego dostać.
Serdecznie pozdrawiam.

argenta67

Odp: Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszeni

Post autor: argenta67 » 30 paź 2009, 21:37

Rafako pisze:Błoński nie jest drogi. To fakt ale ciężko się do niego dostać.
Serdecznie pozdrawiam.
No nie wytrzymam, Błoński nie drogi :lol: , regenerowany wahacz do Libry u niego 150zł : czerwona : a fabrycznie nowy149zł, : ok2 : To co mam powiedzieć klientowi biorę u Błońskiego czy kupuje nówkę.

Rafako

Odp: Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszeni

Post autor: Rafako » 31 paź 2009, 0:27

argenta67 pisze:
Rafako pisze:Błoński nie jest drogi. To fakt ale ciężko się do niego dostać.
Serdecznie pozdrawiam.
No nie wytrzymam, Błoński nie drogi :lol: , regenerowany wahacz do Libry u niego 150zł : czerwona : a fabrycznie nowy149zł, : ok2 : To co mam powiedzieć klientowi biorę u Błońskiego czy kupuje nówkę.
Wybacz kol. Argenta ale na Lybrze się świat nie kończy i jeden przykład nie przesądza o wszystkim. A za 150 zł do lybry to jest akurat moim zdaniem maksymalny kibel a nie wahacz i wątpię abym osobiście się na takowy skusił. Ale mniejsza o to. Do Błońskich (bo w końcu jest ich dwóch, prawda?), kolejki są nie bez powodu, jak zapewne wiesz, robią auta proste i popularne (szmelcwageny, łople czy fordy) tanio, szybko i w miarę solidnie, mają też niezaprzeczalną zaletę - specjalizują się w czymśtam - w tym przypadku w naprawie zawieszeń . Często potrafią też coś doradzić w sprawie aut "egzotycznych" w polskich warunkach (np. alfa 166) i ratują klienta regeneracją za 150 zł, czegoś co jest dostępne tylko w oryginale za 800 czy 900; efekt - klienci są zadowoleni, to i polecają innym...
Jak "wieść gminna" niesie, Ty zaś specjalizujesz się w kompleksowych naprawach aut włoskich, więc chyba nic nie stoi na przeszkodzie abyś sam zaproponował koledze, żeby podjechał do Ciebie do firmy, gdzie dokonasz mu przeglądu zawieszenia zupełnie gratis i doradzisz dalsze kierunki naprawy.
Taka propozycja przecież nic nie boli i dodatkowo pozwala zostawić Henryka w spokoju, bo on akurat da se radę ze swoimi MB, VWe i innymi sprzętami a taka lybra to dla niego tylko stracony czas i słaby zarobek, no i co najważniejsze, nie będziemy musieli dalej roztrząsać cenników konkurencyjnych warsztatów :D
Serdecznie pozdrawiam.

argenta67

Odp: Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszeni

Post autor: argenta67 » 31 paź 2009, 7:37

Niestety tak się składa, że ja robię nie tylko włoszczyznę ale wszystkie marki a i przez to wolnego czasu też nie "rozrzucam" a i nigdy nikogo nie będę namawiał ani zmuszał PRZYJEDZ DO MNIE, spokojnie i tak nie ogarniam pracy, zawsze ktoś coś chce.

Awatar użytkownika
Toper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 613
Rejestracja: 19 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Odp: Gdzie w Ząbkach/Praga/Markach na diagnostykę zawieszeni

Post autor: Toper » 31 paź 2009, 21:12

argenta67 pisze:Niestety tak się składa, że ja robię nie tylko włoszczyznę ale wszystkie marki a i przez to wolnego czasu też nie "rozrzucam" a i nigdy nikogo nie będę namawiał ani zmuszał PRZYJEDZ DO MNIE, spokojnie i tak nie ogarniam pracy, zawsze ktoś coś chce.

o jejku jaka awantura!
Kolega argenta67 już mi na priv zaproponował wizytę i bardzo mu za wdzięczny jestem. Zadzwonię po świętach, pogadamy, bo nie lubię głowy zawracać jak kolega jest zajęty.
Mam "swojego" mechanika, ale ostatnio urządza warsztat i nieczasowy jest, poza tym nie ma czym wymienić tulejek z tyłu, bo mu się prasa rozwaliła, musi sobie sprawić taką z prawdziwego zdarzenia. Nie chcę tak robić, że ktoś mi diagnozę za friko zrobi, a ja sobie potem będę szukał gdzie taniej to naprawić, bo 90% roboty to jest diagnostyka właśnie i trzeba to doceniać!

Pozdrawiam

-- 26 Lis 2009, 00:07 --
argenta67 pisze:Niestety tak się składa, że ja robię nie tylko włoszczyznę ale wszystkie marki a i przez to wolnego czasu też nie "rozrzucam" a i nigdy nikogo nie będę namawiał ani zmuszał PRZYJEDZ DO MNIE, spokojnie i tak nie ogarniam pracy, zawsze ktoś coś chce.

no i byłem u kolegi argenta67, pogadaliśmy, Lybra została przejrzana, jesteśmy umówieni na niezbędne naprawy. Miło, fachowo, szybko :-) wielkie dzięki.
Pozdrawiam

-- 01 Gru 2009, 01:11 --

no i po robocie.
Argenata67 doprowadził zawieszenie mojej Lybry do stanu dalszej używalności.
Potem polecił mi fajną i dobrą stację diagnostyczną, gdzie sprawdziłem zbieżność tył i przód, ustawiłem przód (na szczęście tył, pomimo początku problemów z jedną tylną tuleją, jest jeszcze w granicach tolerancji), podbiłem kontrolę techniczną i wyjechałem zadowolony. Panowie przejrzeli na szarpakach zawieszenie, okazało się, że z przodu nie ma już żadnych luzów, wahacze TRW, które kupiłem rok temu jednak są OK! (u Dukiewicza doszukali się luzu na prawym sworzniu, uprzedziłem tych o tym, ale niczego się nie doszukali).
Podsumowując, zostało mi jeszcze tylko przegub lewy wewnętrzny zrobić i Lancia znowu będzie w pełni sprawna :-)

Pozdrawiam i polecam kolegę z forum: argenta67.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Mazowieckie :::”