głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice
głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice
Witam kolegów.
Interesują mnie dwie kwestie, wiem pytania mogę wydawać się laickie...ale przeglądając forum nie znalazłem na nie odpowiedzi.
- głowica 16v do gralki - czy ten element mechaniczny posiada jakiś identyczny zamiennik np z fiata Coupe 16v turbo?
Czy też w Lanciach głowica czymś się różniła?
Jeśli tak - to czym, jako można to rozpoznać?
- komputer - jakie oznaczenia posiadają komputery do wersji HF Turbo/8v/16v oraz EVO?
Z góry dziękuje za odpowiedź - mam nadzieję że przyda się nie tylko mi.
-- 15 Paź 2009, 16:25 --
to jak chłopaki - jakieś sugestie?
Pomoc?
Interesują mnie dwie kwestie, wiem pytania mogę wydawać się laickie...ale przeglądając forum nie znalazłem na nie odpowiedzi.
- głowica 16v do gralki - czy ten element mechaniczny posiada jakiś identyczny zamiennik np z fiata Coupe 16v turbo?
Czy też w Lanciach głowica czymś się różniła?
Jeśli tak - to czym, jako można to rozpoznać?
- komputer - jakie oznaczenia posiadają komputery do wersji HF Turbo/8v/16v oraz EVO?
Z góry dziękuje za odpowiedź - mam nadzieję że przyda się nie tylko mi.
-- 15 Paź 2009, 16:25 --
to jak chłopaki - jakieś sugestie?
Pomoc?
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice
Pewnie zaciekawiła Cie Evo za 20 tys z padniętą głowicą?
Według mnie przy tym konkretnej sztuce należy zwrócic uwagę na to, że raczej sama głowica seryjna może nie byc, także i koszty mogą byc znacznie większe. Do tego jeżeli nie jest możliwe odpalenie i przejechanie się autem jest wiele innych minusów, bo nikt takim autem nie podróżował powoli.
Według mnie przy tym konkretnej sztuce należy zwrócic uwagę na to, że raczej sama głowica seryjna może nie byc, także i koszty mogą byc znacznie większe. Do tego jeżeli nie jest możliwe odpalenie i przejechanie się autem jest wiele innych minusów, bo nikt takim autem nie podróżował powoli.
Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice
Nie - nie interesuje mnie żadna EVO za 20tyś.mac1us pisze:Pewnie zaciekawiła Cie Evo za 20 tys z padniętą głowicą?
Według mnie przy tym konkretnej sztuce należy zwrócic uwagę na to, że raczej sama głowica seryjna może nie byc, także i koszty mogą byc znacznie większe. Do tego jeżeli nie jest możliwe odpalenie i przejechanie się autem jest wiele innych minusów, bo nikt takim autem nie podróżował powoli.
Po prostu zadałem techniczne pytanie - mam możliwość zakupu głowicy...teoretycznie z 16v.
Delte już jest - ale jestem głodny wiedzy...i liczę na was.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice
Zajrzałem do epera i jeśli chodzi o głowice do integrale 16V wygląda to tak że były stosowane dwa typy, a raczej o dwóch różnych numerach 5890234 i 5890845. Ta druga głowica była stosowana również w Integrale EVO 16V, Nuova Delta 2.0 16V Turbo, Fiat Coupe 2.0 16V Turbo do 1996r., Alfa 155 2.0 Turbo 4x4.
Według epera głowice w Themach i Kappach mają zupełnie inne numery, ale czy różnice są duże czy raczej nie tego już nie wiem
Według epera głowice w Themach i Kappach mają zupełnie inne numery, ale czy różnice są duże czy raczej nie tego już nie wiem
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice
Dzięki ślicznie za odpowiedź.solarzmr pisze:Zajrzałem do epera i jeśli chodzi o głowice do integrale 16V wygląda to tak że były stosowane dwa typy, a raczej o dwóch różnych numerach 5890234 i 5890845. Ta druga głowica była stosowana również w Integrale EVO 16V, Nuova Delta 2.0 16V Turbo, Fiat Coupe 2.0 16V Turbo do 1996r., Alfa 155 2.0 Turbo 4x4.
Według epera głowice w Themach i Kappach mają zupełnie inne numery, ale czy różnice są duże czy raczej nie tego już nie wiem
Z którego epera korzystałeś?
Możesz zlinkować? (może być na priv).
Teoretycznie coś o kompach też powinno być.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: głowica 16v/komputer integrale - budowa / różnice
Korzystałem z wersji którą mam na płytce, ale tu masz wersję online która działa
Tylko pamiętaj że pod FF nie chodzi poprawnie i trzeba korzystać z Internet Explorera
Tylko pamiętaj że pod FF nie chodzi poprawnie i trzeba korzystać z Internet Explorera
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.