Szczerze mówiąc jestem świadomy że jest coś nie tak, ale nie wiem jak bardzo, ponieważ wcześniej nie miałem samochodu i nie mam porównania jak to wygląda przeważnie, dlatego prosiłbym o opinie co Wy sądzicie o tych wynikach. Mechanik używał określenia m.in, że koło przednie lewe "leży", brak gemotrii między osiami przednia tylna z błędem pomiaru +/- 2mm, plus nachylenia kół stwierdził że mogą świadczyć o "starzeniu się" auta (auto z 2000r), od jazdy po krawężnikach, lub mogło to być wynikiem stuknięcia i naruszenia konstrukcji samochodu. (Z kumplem nie stwierdzilismy żeby były jakieś znaki na blachach że samochód był bity ale drugi mechanik który sprawdzał tylko zawieszenie pożniej przy płacenu z usługę, jednoznaczenie pewnie mówił ze auto było stuknięte w prawy tylni bok)
amortyzatory, hamulce ok.

Miejsca zaznaczone długopisem przez mechanika i podpisane wg. niego to: N - nieregulowalne, R - regulowalne i może wyregulować na ok, i jeszcze R. pod. War. - Regulowalne pod warunkiem że jakieś śruby będzie można odkręcić, nie urywajhąc ich ale chyba chodzi o śróby które opisał w swoim wątku dudekken i miał z nimi duże problemy http://www.forum.lanciapolska.org/viewt ... f3bb5a298a



Regulowane wpod warunkiem odkręcenia tych śrób:



Jeżeli możecie zinterpretować te wyniki to byłbym wdzięczny.