Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 wrz 2009, 23:24
- Lokalizacja: Pustyny
Odp: Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
Teraz on jest całkowicie zaślepiony,nie przeszkadza to w jeżdzie na gazie,ale jest mały problem przy przełączaniu z beny na gaz.Jeżeli nie depnę porządnie na pedał gazu ,to nie przełącza mi na gza .Teraz trzeba stopniowo dodawać gazu ,aż motor zawyje około 3 tyś obrotów.
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Odp: Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
Podjedź do gazowników i zmień próg na 1500-1800 obrotów i bedzie ok. Przełączanie nie jest sterowane podciśnieniem tylko impulsami z cewki.wezuwiusz3 pisze:Teraz on jest całkowicie zaślepiony,nie przeszkadza to w jeżdzie na gazie,ale jest mały problem przy przełączaniu z beny na gaz.Jeżeli nie depnę porządnie na pedał gazu ,to nie przełącza mi na gza .Teraz trzeba stopniowo dodawać gazu ,aż motor zawyje około 3 tyś obrotów.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 wrz 2009, 23:24
- Lokalizacja: Pustyny
Odp: Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
Podaję Vin ZLA83500004019368
-- 29 Wrz 2009, 00:28 --
Czyli obniżenie progu było by nawet przed zimą wskazane.
-- 29 Wrz 2009, 00:32 --
Ciekawi mnie tylko o ile wzrośnie zużycie paliwa.Czy czasami nie będzie chciało ściągnąć slipów z tyłka.
-- 29 Wrz 2009, 00:28 --
Czyli obniżenie progu było by nawet przed zimą wskazane.
-- 29 Wrz 2009, 00:32 --
Ciekawi mnie tylko o ile wzrośnie zużycie paliwa.Czy czasami nie będzie chciało ściągnąć slipów z tyłka.
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Odp: Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
Nie nie jest wskazane na zime,bedzie cierpiał reduktor a własciwie membranawezuwiusz3 pisze:
-- 29 Wrz 2009, 00:28 --
Czyli obniżenie progu było by nawet przed zimą wskazane..
-- 29 Wrz 2009, 00:32 --
Z jakiego powodu ma wzrosnąćwezuwiusz3 pisze: Ciekawi mnie tylko o ile wzrośnie zużycie paliwa.Czy czasami nie będzie chciało ściągnąć slipów z tyłka.

Podciśnienia ale tylko w filtrze :

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 wrz 2009, 23:24
- Lokalizacja: Pustyny
Odp: Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
Dodaje zdjęcia tego feralnego gażnika.
-- 29 Wrz 2009, 18:40 --
A może jest jeszcze jakaś inna przyczyna dla której likwidacja lewego powietrza na gażniku okazała się być przyczyną dławienia zimnego (bo na ciepłym nie jechałem na benie)silnika.To wygląda tak jak by po prostu dostał za dużo paliwa,a jak już to przeżuci to w fotel wciska.Przed uszczelnieniem też pięknie sobie radził
-- 29 Wrz 2009, 18:40 --
A może jest jeszcze jakaś inna przyczyna dla której likwidacja lewego powietrza na gażniku okazała się być przyczyną dławienia zimnego (bo na ciepłym nie jechałem na benie)silnika.To wygląda tak jak by po prostu dostał za dużo paliwa,a jak już to przeżuci to w fotel wciska.Przed uszczelnieniem też pięknie sobie radził
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Odp: Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
I co poradziłeś sobie z tym silnikiem?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 wrz 2009, 23:24
- Lokalizacja: Pustyny
Odp: Dedra - 1.6 8V - nierówna praca silnika po odpaleniu
Nie za bardzo.Przeglądnąłem cały ten gażnik,powymywałem go z osadu ,przeczyściłem świece.Początkowo zdawało się że problem rozwiązałem,ale po przejechaniu parunastu kolometrów i postawieniu samochodu,rano miałem to samo.Zaczynam myśleć że to chyba uszczelka,tak jak mi tu podpowiadali.