Kappa - rozrząd w 2,0 20V

blejku
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Będzin

Odp: Kappa - rozrząd w 2,0 20V

Post autor: blejku » 03 wrz 2009, 22:17

hehe..ale to nie ja mam problem z kompresja :D

Pozdrawiam
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)

magnetx
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 26
Rejestracja: 26 sie 2009, 9:59
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Odp: Kappa - rozrząd w 2,0 20V

Post autor: magnetx » 07 wrz 2009, 9:55

Zrobiłem pomiar ciśnienia na cylindrach oto one: 1 - 1,3 MPa , 2- 1,25 MPa, 3 - 1,3 MPa, 4 - 1,28 MPa, 5 - 1,3 MPa Podobno to bardzo dobry wynik :) wiec jestem szczęśliwy że silnik jest ok. Wiec zabieram się za wymianę rozrządu i uszczelek w pierwszej fazie 2 drgiej zrobie zawias i jak nic po drodze ni kleknie to będzie świetne autko. Szkoda że nikt nie wie jakie powinna mieć ciśnienie normalnie a ja mechaniora zapomniałem zapytać.

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: Kappa - rozrząd w 2,0 20V

Post autor: KGB » 07 wrz 2009, 14:07

masz cis. jak w sprawnym Polonezie :D
sama wartoscia nie ma co sie sugerowac ,bo co przyrząd to wskazanie ,
najwazniejsze ,ze masz praktycznie rowno na wszystkich cylindrach ,

a robiles probe olejowa ?

magnetx
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 26
Rejestracja: 26 sie 2009, 9:59
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Odp: Kappa - rozrząd w 2,0 20V

Post autor: magnetx » 07 wrz 2009, 17:03

nie, a czy jestem w stanie sam zrobić taką próbę i jak to się robi ?

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: Kappa - rozrząd w 2,0 20V

Post autor: KGB » 07 wrz 2009, 21:37

przy sprawdzaniu sprezania,
robisz pomiary bez oleju- czylijuz masz takie pomiary,
nastepnie trzeba po kolei wstrzyknac 10ml oleju przez otwor w swiecy i zmierzyc cis. ,
jak sie podniesie to pierscienie wytarte

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”