wysokie spalanie Kappa - II gen
wysokie spalanie Kappa - II gen
Witam,
w mojej Kappie 2,0 (gaz II gen.) spalanie w mieście oscyluje w przedziale 23-27 litrów, na trasie ok 12-13. Wymieniłem już sterownik, reduktor, silnik krokowy i praktycznie nic nie pomogło. Ma ktoś jaką koncepcję? Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Radek
w mojej Kappie 2,0 (gaz II gen.) spalanie w mieście oscyluje w przedziale 23-27 litrów, na trasie ok 12-13. Wymieniłem już sterownik, reduktor, silnik krokowy i praktycznie nic nie pomogło. Ma ktoś jaką koncepcję? Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Radek
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
Witam!
Sonda lambda?
Sprawdzałeś?
Sonda lambda?
Sprawdzałeś?
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
My mamy ten sam problem i dosłownie wszystko jest wymienione-i nic nie daje,dalej pali tak samo
Więc może tak ma być
Więc może tak ma być
BYŁA: Lancia Kappa 2.4,Lancia Kappa SW 2.4tds.
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...
Żoneczka-przemasa81:)
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...
Żoneczka-przemasa81:)
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
sonda jest nowa, przepływomierz sprawdzony, spróbuje jeszcze mikser wymienić. Właściwie wymieniłem już całą instalację oprócz miksera i butli
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
I co sam to ustawiasz?Jaką masz instalkę?
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
gaz regulowałem u "fachowca" tzn u gazownika ale chyba geniuszem nie jest skoro dalej tyle pali. Jeśli chodzi o markę instalacji, to nawet nie wiem, bo większość elementów jest już wymieniona na nowe (ze starej została tylko butla, reduktor i parę przewodów).
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
A paliła kiedyś mniej?Nie piszesz nic o tym...
Może to być jednak sprawa reduktora,o ile spalanie wzrosło ostatnio,chociaż raz piszesz,że go wymieniłeś innym razem,że nie...
Jakiej marki są graty gazowe,możesz przeczytać na poszczególnych elementach,może wtedy Ci ktoś pomoże,ja w II gen nie czuję się mocny
Są fora zajmujące się tylko LPG,ale oni wymagają informacji o typie instalacji.
pozdrawiam
Może to być jednak sprawa reduktora,o ile spalanie wzrosło ostatnio,chociaż raz piszesz,że go wymieniłeś innym razem,że nie...
Jakiej marki są graty gazowe,możesz przeczytać na poszczególnych elementach,może wtedy Ci ktoś pomoże,ja w II gen nie czuję się mocny
Są fora zajmujące się tylko LPG,ale oni wymagają informacji o typie instalacji.
pozdrawiam
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
zmień sobie silniczek na śrubę i ustaw na spaliny... moja pali 11 bardzo spokojnie i nie je jadę do 15 ja jadę tak jak lubię Pozdrawiam i powodzenia
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
kappa 2.0 ta sama instalacja spalała 18 litrów ,po regulacji 12 po Łodzi. gazownik miał problem bo parownik stareńki i kiepsko reaguje na regulację po pierwszej regulcji wyrażny spadek mocy teraz jest ok.potrafi też łyknąć 22 ale przestałem się spieszyć(kolekcja punktów)
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
moja rada...
tylko sekwencja jesli chodzi o gaz... STAG 300 jest niezawodny i spalanie w takiej kappie 2.0 oscyluje w granicach 10-11 litrów...
kasę trzeba wyłożyć ale się opłaca...
tylko sekwencja jesli chodzi o gaz... STAG 300 jest niezawodny i spalanie w takiej kappie 2.0 oscyluje w granicach 10-11 litrów...
kasę trzeba wyłożyć ale się opłaca...
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11992
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
ile jest przejechane na parowniku? jaki jest sterownik? silnik krokowy gazu jest ze wstępną nastawą (czy przy silniczku krokowym jest śruba) ? Jaki styl jazdy preferujesz?
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
j amiałem ten sam problem paliła po 30 na setke kupiłem BLOSA i na trasie 11 na sto przy pełnym załadunku i na klimie a silniczek mam 2.4 jeszcze tylko w mieście mi troszke więcej podciaga około 18-20 ale wymiana parownika-swoje już przelatał-i będzie napewno koło 14
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
kurcze, panowie... zastanawiam się jak to jest, że Wam palą Kappy po tyle litrów...
nie lepiej było zainwestować od razu w dobry sprzęt sekwencyjny?
Jakoś nie spotkałem opinii żeby ktoś kto ma STAG-a 300 narzekał na spalanie powyżej 13 litrów.
Wydatek na początku ale potem kompletny spokój z instalacją.
Ja miałem (niestety autko miału małe spotkanie z bandą przy 100km/h) i nie narzekałem.
Teraz kupuję kolejną Kappę 2,0 i znowu zakałdam STAG-a - i będzie git majonez (10-11 litrów).
Po co bawić się w jakieś niepewne sprzęty? Tylko renomowane serwisy a nie montaż w garażu u wujka Staszka itp.
nie lepiej było zainwestować od razu w dobry sprzęt sekwencyjny?
Jakoś nie spotkałem opinii żeby ktoś kto ma STAG-a 300 narzekał na spalanie powyżej 13 litrów.
Wydatek na początku ale potem kompletny spokój z instalacją.
Ja miałem (niestety autko miału małe spotkanie z bandą przy 100km/h) i nie narzekałem.
Teraz kupuję kolejną Kappę 2,0 i znowu zakałdam STAG-a - i będzie git majonez (10-11 litrów).
Po co bawić się w jakieś niepewne sprzęty? Tylko renomowane serwisy a nie montaż w garażu u wujka Staszka itp.
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
bo 10 lat temu nikt nie slyszał o stagu.... jak np. w moim przypadku, ale w pełni zgodzę się z ostatnim zdaniem!! i wtedy nawet II gen będzie śmigać ładnie i z akceptowalny spalaniemcomrat pisze:kurcze, panowie... zastanawiam się jak to jest, że Wam palą Kappy po tyle litrów...
nie lepiej było zainwestować od razu w dobry sprzęt sekwencyjny?
Jakoś nie spotkałem opinii żeby ktoś kto ma STAG-a 300 narzekał na spalanie powyżej 13 litrów.
Wydatek na początku ale potem kompletny spokój z instalacją.
Ja miałem (niestety autko miału małe spotkanie z bandą przy 100km/h) i nie narzekałem.
Teraz kupuję kolejną Kappę 2,0 i znowu zakałdam STAG-a - i będzie git majonez (10-11 litrów).
Po co bawić się w jakieś niepewne sprzęty? Tylko renomowane serwisy a nie montaż w garażu u wujka Staszka itp.
Odp: wysokie spalanie Kappa - II gen
ja mam staga ,ale ... 50 i BLOSa
dlaczego nie stag 300plus ? przede wszystkim cena ,niecaly rok temu 700pln roznicy ,na dzien dzisiejszy to juz tylko 400pln (stag na 6 cyl stanial 200pln ,blos zdrozal 100pln) ,
w miedzy czasie silnik sie rozsypal, wiec bylo w co wkladac kase ,
nie chcialo mi sie rowniez kolektora wiercic ,ale to niewazne ,bo i tak pozniej silnik wyciagalem
ale przede wszystkim stag to nie wszystko - z miejsca trzeba dorzucic 200pln do matrixow ,od biedy do magicjetow ,bo valteki sa ... kulawe , licze na to ,ze silver dalby rade 155KM na granicy swoich mozliwosci ,scorpionST jedna cena ,
wazna sprawa ,ze IIgen jest mniej awaryjna(potencjalnie) niz IVgen i mniej uzalezniona od wtrysku ,a to wazny aspekt jezeli wysylam brata autem do Norwegii czy innego zakamarka Europy,
beda pieniadze ,bedzie potrzeba to mozna w kazdej chwili zmienic na sekwencje ,bo stag50+emulator+parownik kosztowaly niecale 500pln ,z czego polowe da sie odzyskac po sprzedazy ,ale na razie drugi silnik krecony max do 4000rpm i spokojna jazda ,bo ma wrócić z zagranicy ,a nie rozsypac sie na srodku drogi ,
spalanie 10l przy 100km/h ,w korkach Oslo pod 15l ,ale brat mowi ,ze II bieg to najwyzszy jaki da sie wrzucic ,
mysle ,ze niezle jak na instalacje ,ktora zrobila przed wyjazdem 200km
zakladana u pana Krzysztofa w garazu
na IVgen mozna ugrac pare litrow w miescie ,ale na trasie nie ma to juz zbytnio znaczenia jaka jest instalacja ,
radze sprawdzic sonde, bo prawidlowy sklad mieszanki to odpowiedni wynik spalania na trasie ,
jak z trasa sie autor upora ,to mozna zajac sie miastem
dlaczego nie stag 300plus ? przede wszystkim cena ,niecaly rok temu 700pln roznicy ,na dzien dzisiejszy to juz tylko 400pln (stag na 6 cyl stanial 200pln ,blos zdrozal 100pln) ,
w miedzy czasie silnik sie rozsypal, wiec bylo w co wkladac kase ,
nie chcialo mi sie rowniez kolektora wiercic ,ale to niewazne ,bo i tak pozniej silnik wyciagalem
ale przede wszystkim stag to nie wszystko - z miejsca trzeba dorzucic 200pln do matrixow ,od biedy do magicjetow ,bo valteki sa ... kulawe , licze na to ,ze silver dalby rade 155KM na granicy swoich mozliwosci ,scorpionST jedna cena ,
wazna sprawa ,ze IIgen jest mniej awaryjna(potencjalnie) niz IVgen i mniej uzalezniona od wtrysku ,a to wazny aspekt jezeli wysylam brata autem do Norwegii czy innego zakamarka Europy,
beda pieniadze ,bedzie potrzeba to mozna w kazdej chwili zmienic na sekwencje ,bo stag50+emulator+parownik kosztowaly niecale 500pln ,z czego polowe da sie odzyskac po sprzedazy ,ale na razie drugi silnik krecony max do 4000rpm i spokojna jazda ,bo ma wrócić z zagranicy ,a nie rozsypac sie na srodku drogi ,
spalanie 10l przy 100km/h ,w korkach Oslo pod 15l ,ale brat mowi ,ze II bieg to najwyzszy jaki da sie wrzucic ,
mysle ,ze niezle jak na instalacje ,ktora zrobila przed wyjazdem 200km
zakladana u pana Krzysztofa w garazu
na IVgen mozna ugrac pare litrow w miescie ,ale na trasie nie ma to juz zbytnio znaczenia jaka jest instalacja ,
radze sprawdzic sonde, bo prawidlowy sklad mieszanki to odpowiedni wynik spalania na trasie ,
jak z trasa sie autor upora ,to mozna zajac sie miastem